|
|
|
|---|---|
|
Tjena.... Tänkte höra vad ni som har M5 betalar i försäkring. Jag är 27 år och har en -91 som jag i mitt tycke betalar alldeles för mycket för. Svara gärna med hur gamla ni är, årsmodell på bilen, försäkringsbolag samt omfattning. Jag är väldigt tacksam för alla svar. | |
|
Jag betalar ca 7500 helår. Det är helförs.med full bonus.Den har jag hos Länets. |
|
|
Jag betalar 16200kr /helförs/helår. Full bonus och krockfri.. Dyrare när man bor centralt. Bengan |
|
|
Glömde...jag är 28år. bengan |
|
|
Ja betalar 9800kr/helförs/helår hos Länsf För min 90a 3,6L Nästan full bonus 25 år Bor i Karlstad Min bil är en import och det höjer priset mycket. Vad betalar du???? |
|
|
Helårspremien för min 3.8 (första reg.datum 921117) hos LF ligger på 16570kr/år, var av stölddelen utgör 9678 kr/år. Jag är 32 år (snart 33) och bor i Sthlms innerstad. |
|
|
jag är 28 bor centralt i eskilstuna "storstaden" betalar 5378 helförsäkring helår ingen inklusive självriskreducering billig tycker jag i allafall så det så M5 Mackan |
|
|
m5:mackan: Vilket försäkringsbolag är det då? Jag betalar 16200kr helförs/helår...bor oxå centralt i eskilstuna. Kanske dax att byta för mig... // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
Jag betalar 14000 kr/helår med 5000 i självrisk på vagnskada. 26 år bor i malmö. Är inte direkt skadefri.. |
|
|
Salus ansvar.. 20 000:- per år.. (höjdes med 4000 efter nyår).. 22 snart 23 år.. Bor i skogen i dalarna.. Full bonus.. max självrisk och 1000 mil. Avställd nu för jag har ej råd med försäkringen.. /Jimmy Länk |
|
|
25 000:- på folksam per år/helfösäkring /1000mil/21år/körkort3 år/max självrisk mamma som äger bilen idag: länsförsäkringar/5800:-/helfösäkring/helår/1000mil/max självrisk/39år/ -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
13200:- helförsäkring. 1000mil/år 6 skadefriår. 24 år Bor i lägenhet i stan. "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.