|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
|
Putsar! BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
///M3 E30 hellack, ofan! vingen då.. *asg* isåfall.. vi har 8 stötfångare här som behöver slängas i en kontainer!! *mmm..* det är ju ganska långt kvar till jul! /Kilander |
|
|
Kilander: Du ska inte med i köra isracing i februari då ;) skulle tro du är igenom ganska fort =) BMW 325 IMSA/CSL under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Ekman: hmm.. vet inte om bilen är i körbart skick just då, men jag kör ju Manta GSI så här på vintern.. och den går det ju att hålla brett med! ///M3 E30 har eller iaf haft spikdäck på opelfälg.. kanske skulle vara fränt! vart kör ni då? /Kilander ///M3 E30: sötfångarna ligger ta mig fan kvar än.. =) |
|
|
Just har jag rivit isär en M50B20. Ska renoveras och turbokonverteras. Ska oringa blocket och svarva kolvarna. Nån får bygga ett grenrör. Har ett Holset HX52 på gång. Sprut får bli nåt programmerbart, typ Haltech E6k. Tips mottages tacksamt.. john@zatzy.com |
|
|
Kilander: ska köra på nåt ställe vid bullaren. polaren med sin Impresa GT sak oxå dit. vi ska köra efter alla som är "seriösa" har kört så det är fritt fram och sladda. kommer komma många fräna bilar har jag hört BMW 325 IMSA/CSL under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
funderar fortfarande.. Det enda jag vet säkert är att det kommer att kosta pengar... mycket pengar... vad jag än gör! =/ Men ngt ska man väl unna sig! =) Lågkomp-kolvar hit och stakar dit.. Biffiga bromsar eller inte, det är frågan.. Vill åxå ha en ny lack! m.m.m.m.m.m.. slut tar det aldrig.. men skulle man gå efter plånboken skulle man köpt en mazda 323 -83 eller ngt.. så mycket säger den.. Men inget är omöjligt.. Man får helt enkelt se hur det löser sig.. Ngn som är intresserad av mastiga skivor till busbygget?? Har fram tll M5 E39 nämligen.. två st (345x32).. men bredden ligger nu på 31,5 (minimum 30,0).. ny priset ligger på 2850:-/st.. Ngn som är intresserade på att lägga ett bud? // Arrow |
|
|
Vet ngn vart jag kan få tag på kolvar och stakar(typ venolia,verdi etc)??? // Arrow |
|
|
Kolvar och stakar köper du på VM Performace i Västerås,dom har bra priser! MVH Andreas |
|
|
bmw-andreas ! Har du inga bilder eller filmer på montret ditt ? är som sugen på att få se... _____________ Länk |
|
| Själv ska jag snart börja riva kofånare å dyligt för omlack efter upprepning i höstas. Inget jobb man ville göra....men men.... | |
|
Wrath: Bilder finns,kan maila dig några om du vill. Sen kan du ju kolla i Bilsport NR 24. Filmer finns men bara på vhs... /Andreas |
|
|
Bmw-anders>> Man får tacka! =) ---------- Glömde skriva artikelnr till M5-skivorna som är till salu! 34 11 2 228 845 (vänster) 34 11 2 228 846 (höger) Mycket nöje!! // Arrow |
|
|
Bmw-andreas>> Sorry!... Andreas var det ju! Må väl! // Arrow |
|
bmweee |
fryser arslet av mig!! Ska bygga avgassystem nästa vecka. Sen förbereder jag för lackning för att sedan plock på all styling och fälgar till våren. humhumm va på väg att glömma snickrade ihop en baslåda förra veckan. //jocke Övningskörande 16åring med BMW.... Länk Alpina spoiler sökes!!! Skoter köpes för runt 10kkr!! SRV540 eller SS440. |
|
Jag kommer att köra med 633an i sommar. Kommer att försöka få ordning på mitt problem med fästet.Har lite för mkt pulver för chassiet.. i övrigt bara lite småjusteringar(Mappning och montering av elfläkt och eldrivning av vattenpump) Stefan......... |
|
|
bmw-andreas: Mejla på en massa bilder :) _____________ Länk |
|
schneberger |
håller på och kastar i ny motor i min 320 e36. kanske går får till sommaren. . sånt man märker ! |
|
Kilander: Hur har du gjort med spjället i plenum "burken"?? |
|
| ja jag håller på att trimma motorn och breda skärm kanter bygger bur och jobbar med en opel kadet | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.