|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej, någon här som varit och tittat på denna bil ? Länk Priset verkar ju vara ok tycker jag.. Börjar få rktig abstinens nu efter snart ett år utan "Bumse"... | |
|
Jemej: Jag kan åka och titta på den bilen om du vill? Bor nämligen i Eskilstuna!! bengan |
|
|
Bengan: Vore lysande om du kunde kolla på den !! Bor själv nere i småland så det är ju inget man åker och tittar på på lunchen direkt ;-) Tack på förhand.. //Jimmy |
|
|
Kan göra det efter jobbet imorgon,jobbar brevid dom.=) Jag är ganska pedant så skall syna bilen åt dig. bengan |
|
|
Kan göra det efter jobbet imorgon,jobbar brevid dom.=) Jag är ganska pedant så skall syna bilen åt dig. bengan |
|
|
vad sa du att du skulle göra? ;) Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
Bengan: Jätte tack !! //Jimmy |
|
|
328-Johan: Vad menar du? Att jag skulle syna bilen,eller att det blev inskrivet 2 gånger? :)))))) Bengan |
|
Dani |
Är det inte lite mkt pengar för en 4-d.?? |
|
Dani: Brukar inte skilja speciellt mkt mellan Coupe´ och Limo... |
|
|
Betala inte mer än 130000:- Min M3 DAYTONA(DUMPAD) Länk ------------ Min M3 MUGGELOROT SÅLD |
|
|
M3EFL: Har du varit och tittat på den ? Hur verkade den ? |
|
|
Bengan: Har du hunnit titta på den ? MVH Jimmy |
|
|
jag har kikat på den.. bor i e-tuna mvh PETER |
|
|
Peter: Ok... Skulle du kunna berätta vad du tyckte om den LR maila mig ? MVH Jimmy |
|
|
Jemej: Du har mail... bengan |
|
|
Jag var och tittade på bilen en snabbis igår. Brister som jag såg: Spricka i vindrutan, en liten bukla ovanför skärmkanten vänter bak. Bakluckan hade en liten buckla, samt lackskador. Fälgarna var ganska kantstötta. Dock verkade den fräsch inuti, och bromsar etc. verkade okej. Pratade lite med säljare och han berättade att det var en import. Han trodde att den var intagen som flyttgods och den har varit i Sverige nästan sen den var ny. Det är vad jag vet om den...jag hann inte ta en närmare titt än så. //Anders |
|
|
Huven var omlackad oxå.. Solblekt instrumentpanel. ECC,urfunktion och stolsvärmen samma sak. Flera saker var det oxå,kommer inte ihåg. Bengan |
|
|
Jag pratade med säljaren om ECC och stolsvärme. Han sade att allt fungerade som det skulle. Men anledningen till att de skrev osäker funktion på varudeklarationen var att de inte lämnar 12 månaders garanti på den, vilket är ett krav om de skriver normalt skick. Japp, huven var omlackad. Ett vanligt fenomen hos bilhandlare. Eftersom de har haft bilen så länge, så är det inte omöjligt att det är fler brister på den. Om den är okej, så borde det inte vara några problem att pruta rejält. De har nog haft bilen minst 2-3 månader. /Anders |
|
|
tja.. jag tror hela bilen är omlackad ganska nyligen.. kollade och hittade damm lite här och var på ställen som tyder på omlack.. (vad nu det har för roll då?) sen var det något i fram som såg skumt ut.. kunde inte riktig sätta fingret på vad.. säkert var det inget mvh PETER |
|
|
Tack för hjälpen allihop !! Kollade upp den via bilregistret och den var intagen 98- och har hitills haft två ägare i Sverige... Troligtvis kommer jag att titta på den efter helgerna.. En riktigt God (H)Jul till er alla och en än gång stort tack för hjälpen !! //Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.