|
|
|
|---|---|
|
Hej! kan ni hjälpa mig med en värdering på en 750 iA uttagen sent -97 men årsmodell -97. den är ganska komplett utrustad, med navi, dsp, edc, dubbelrutor osv. har gått 15000 garanterade mil, blåmet med grå skinninredning. vad får man ut för en sådan egentligen? mvh Johan | |
|
Skulle tro ca 150-160' vid snabb affär, har man uthållighet kansk 185-200', för e38 gäller nog tyvärr köparens marknad i högsta grad just nu. Lycka till. /Simon |
|
|
Kollade lite på mobile.de nu, kanske 10-15' extra på de priser jag angav... /Simon |
|
|
170-180.000 skall man nog ha i alla fall, 95:or med 20.000 mil brukar ju ligga runt 135-140.000 kr ju. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
J.L, tror att 95or runt 135-140' är MYCKET ovanligt. Till den som får det är det bara att gratulera. /Simon |
|
|
Jag skulle nog aldrig drista mig till att plocka hem en 750... alltför stor risk att den blir ståendes osåld. Priserna går ju inte direkt upp på dessa bilar, och det är ju en minst sagt speciell målgrupp man vänder sig till som säljare. Farligt, farligt... |
|
|
Var och tittade på en 750 -95 med all utrustning (mig veterligen) för några månader sedan, full dok, som hade gått 28000 mil. Den gick som en dröm, var fin och priset låg på 120k (viss prutmån). Fast handlar det om sådana miltal kan nog bilen vara hur fin som helst, den är nog ändå svårsåld..... "let the Best Machine Win!" |
|
|
Gav 220´för min 750ial -96 som är totalt fullutrustad (dock ej kylskåp och regnsensor) och då gått ca 19 000 garanterade mil. Bilen är fullservad. En riktig lyxpärla. Dyrt eller billigt? |
|
|
Köpte du bilen nyligen? Jag tycker 220.000 verkar dyrt för en -96 som rullat 19.000 mil, jag skulle tycka att 150-160.000 med lite prutmån är mer rimligt. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
Samma här, lite i överkant om man skall titta på övriga objekt. Dock nästan alltid i underkant om man ser till vad man får för pengarna. En 750-96 Individual 18200 mil, (med det mesta i utrustning jag sett) 20" BBS krysseker samt v-däck på M5 paralelleker gick förra vintern här i Stockholm för 142000:-. Dock fanns det ca 20-25000:- i indirekta rep. såsom bussningar/leder i framvagn, nya framdäck mm. Mvh.Patric |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.