|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej, lite bilder och info om BMW:s nya flaggskepp: Länk Dags att ta en tur ute till skärgården till sommaren;)?. /Scheckheft |
|
Herrej*vlar vad vacker den var!!!! Och folk påstår att E65 är ful... :-( Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Hehe...Om man blir åksjuk så vet man vad det beror på:) Det stod inget om man får med fendrar och båtshake:DDD //Stephan ______________________________ Länk |
|
|
Hej! Personligen tog det ett tag innan jag gillade E65, jag tror det "lossnar" för de flesta, såvida de inte är mycket trångsynta. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Mitt första intryck står sig - den är läcker utvändigt men jag har svårt för inredningen. Nu var det ÄNNU mer virke. Inte rktigt min tekopp. På med vegamössan, gossar! My Bimmer is my mistress |
|
|
*börjar nynna på Sail away (Enya)* ______________________________ Länk |
|
|
Skapliga framstolar. Men jag har fortfarande svårt för framblinkersen ovanför strålkastarna. //Marin |
|
|
dra på trissor vad vacker bilen är;-) Men går det inte göra inredningen lite vackrare och en finare ratt? |
|
| Undrar om man kan få den med flybridge? Då kunde man stå i förarstolen upp genom takluckan och styra, f**n vad coolt! perfekt för mig som är 1.93 | |
|
För mig också som är 2,01... Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Fräsh inredning, MEN de mattsvarta plastpanelerna (ex stereon och askkoppen samt låsknapparna för luckorna) matchar träarbetet dåligt! Skulle passa bra med krom eller framförallt polerad mässing i stället! Mvh |
|
| Marin: jag håller med dig.... det är det ända jag har hakat upp mig på... det där med blinkersen fram.... annars så tycker jag att den är underbar. | |
|
Man kan nu extrautrusta sin 760 med bl.a. ekolod, skeppsklocka, skeppsratt och hållare för sjökortet. Dubbla roder och flaggstång i aktern ingår i det s.k. seglarpaketet. ;-) My Bimmer is my mistress |
|
|
...Får man med nån som "bär av" när man fickparkerar? //nån som undrar ______________________________ Länk |
|
| Johan B: Mässing skulle vara helt ok, ruskigt coolt! :) | |
|
Hellre virke än alla dessa förbannade "alu-look" -paneler som bara ser ut som vad de är: silvermålad plast-smäck. Nej virke är fint, speciellt i en lyxbil. I en sportbil kan det vara rätt läckert med kolfiber-paneler annars. Ratten är däremot asful, det måste jag hålla med om! Mvh Kalle |
|
|
E65 760 iL "Yachtline"...???...hvad med E65 760 iL "USS Abraham Lincoln" ! V-max |
|
|
Hej Måste den ha en så ful ratt. Resten kan jag leva med. MVH Daniel ~~~~~~~~~~~~~~ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.