|
|
|
|---|---|
|
Skall sälja min pärla... vet dock inte riktigt vad jag skall ta ut för pris, det varierar ju ganska kraftigt om man kollar annonser. Den är i utsökt skick, En 93:a med endast 9000 garanterade mil, importerad av mig -00. Utr: Mauritzius-blåmet, ASC, ABS, Stora datorn, eltacklucka, Hifi-pkt, farthållare, elhissar 18" BBS Challenge, fullservad med bok och kvitton, endast en tidigare ägare i tyskland, köpt på BMW. Tacksam för svar // Marcus | |
|
väldigt svårt att säga...man ser ju annonser om drömmare som har sönderpiskade 325 som vill ha närmre 50000:- men din verkar ju vara seriös...sen är det ju ett stort sug efter 325 så du kan nog få närmre 50000:- tror jag om du träffar rätt person men det är ju väldigt svårt att värdesätta en bil med så lite info...men lycka till /Henke BMW CS #5075 |
|
|
Vissa begär som idioter medans andra som mannen ovan säger åt helvete för lite. Du får säkert 75-80 lappar för den till våren, men då till rätt köpare som alla dessa bilar kräver. Annars säkert 70 tusen Är du intresserad av byte? maila mig |
|
|
Du kan säkert få ut 70-80-90k. Verkar vara en fin, ärlig och väldokumenterad bil! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Jag sålde en 325iC-93 i somras. Och det verkar som att det finns folk som vill betala för fina exemplar. Det kanske kan vara svårt att få ut över 100' för en 93:a, men mellan 90-100 ska inte va några problem när det börjar bli vår. |
|
|
sorry angående prissättningen jag gjorde ovan...jag missuppfattade lite, jag trodde det var en 325 E30...inte en E36...då blir det andra grejer... /Henke BMW CS #5075 |
|
|
sorry angående prissättningen jag gjorde ovan...jag missuppfattade lite, jag trodde det var en 325 E30...inte en E36...då blir det andra grejer... /Henke BMW CS #5075 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.