AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
38.584

Vad lyssnar ni på i bilen?

Sida 9 av 13
snoop dog busta ryames eminem ice cube men jag inte hipp hopp kille för det. Jag tycker att hipp hopp spelar så jävla bra i bilen :)
Lars Winnerbäck!!!
+ en massa annat....

Mvh
3 liters sexan och supersprint systemet!

I vardags Seaten blir det trance, hiphop, rnb och massa hårda barnskivor som räddning när dottern börjar sura för att man suttit i bilen för länge.

/Wille

Länk
Visa användare
56
Jonas_320i_85
BMW 320iA -85

Kawasaki klx 300R -97
nofx16 >>

Ja, vill juh gärna tycka att min smak ang. musik funkar :)

Lyssnar du nått på lag wagon, MXPX, Less Than Jake, Dropkick murphys, Sublime, blink 182?? Om inte så har du ett par rekko grupper att kolla upp där :)

MVH

Jonas
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Jonas,

Jodå de där banden lyssnar jag naturligtvis på ;) Men gillar inte Dropkick Murhpys och MXPX så mycket längre....däremot köpte jag nya lagwagonskivan idag :)

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Visa användare
56
Jonas_320i_85
BMW 320iA -85

Kawasaki klx 300R -97
bästa lag wagon plattan e i mitt tycke Double Plaidinum..vilken e bästa NOFX skivan tycker du?

MVH

Jonas
Gl
122
Glenn
525iM Touring -02
Punk in Drublic är bästa plattan med NOFX om jag får säga det, tänkte också rekomendera några andra bra "punk" band nu när jag såg att det fanns lika sinnade. Ann Beretta, AFI, Good Riddance, The Distillers för att nämna några.

/Mvh
Glenn
X-
375
X-ray
325i -87
gärna gammla mixade låtar som t.ex. "i just died in your arms tonight", "winds of change" m.m. Ska vi snacka tyskt så e de Rammstien som gäller. HammerFall funkar oxå bra på långresor..

I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool!
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Jonas,

du har mail :)

Glenn, instämmer ang. Punk In Drublic. Däremot gillar jag inte Distillers ;)

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Visa användare
56
Jonas_320i_85
BMW 320iA -85

Kawasaki klx 300R -97
Bästa NoFx plattat enligt mig e nog White trash, two heebs and a bean..eller So long and Thanx for all the shoes. men en en gång...

smaken e som baken!!

MVH

Jonas
0
44
0 - 100
En deffad 318i (e-36 -92a) med små muskler !!
eheh ... Ja du .. TECNO ska det va .. det ska låta blipp blipp bloopp--- då blir man taggad till att race á .. Min åsikt bara ... .drive safe... //

--_-Eat my dust-_--
Nu när det är sommar så diggar jag Noice och Gyllene tider hela tiden.. härlig svensk sommarmusik...:)
Oakman
Bästa NOFX-plattan enligt mig är Heavy Petting Zoo! Nåt speciellt är det allt med den! :)

-----------------------
// Olof
sugen
Mein Kampf inläst på kasett... Tyskdubbad p-rulle går också bra, ja ja sehr schön Helga, oh ja, schneller...
Ah
466
Ahmo
E39 M5 -00
RAMSTEIN!!
Visa användare
52
Arrow

1802 -72 Blivande busbil.
Z3 2,8 us-imp.
Endast tung, snabb, aggressiv hårdrock! =)

// Arrow
Har nyss köpt en Mp3-spelare nu. Gött, behöver bara dras med typ en 10-del så många skivor som vad jag behövde förut.
Har ni mp3-spelare i bilen?
St. Anger

mvh
Berg - Länk
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Anders R:

Självklart har man Mp3-spelare i bilen. Har man 10.000-tals mp3 er det gött med mp3spelare. Tidligare var det alltid typ 100 cds i bilen *s*
En salig blandning: Cranberries, Rammstein, Blondie, Johnny Winter, John Edmond, Bad Manners, Luciano Pavarotti (the list goes on and on and on...) :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.