AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
38.580

Vad lyssnar ni på i bilen?

Sida 5 av 13
Amerikanska bandet ToTo är grymma. Annars så byts det kanal rätt ofta tills någon bra låt dyker upp. 101.9 105.5 106.7 är hyfsat bra (tycker jag)

/// Lazze
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
JOddla med siv.

Länk

just nu: Add N to(x) (ofattbart bra), Múm (”Finally we are no one” e såå skön!) Kirlian Camera, Leaether Strip, Psychic TV (legenderna), Clan of Xymox, Delerium(jag faller i trance), Download, LPD...

Alltid: Einstürzende neubauten, Throbbing gristle, Skinny Puppy, KMFDM (yes!), Ministry, Revolting cocks Cabaret Voltaire, Front Line Assembly, Legendary Pink Dots, Primal Scream, Hocicio, Birmingham 6, SPK, Death In June ,Kraftwerk, front242, Cobalt 60 (tja, same shit) Nitzer Ebb, Dead Can Dance, The Clash och många fler till.....en jävla blandnig kan tyckas!

ibland även: Apoptygma Berzerk (blandning av depeche och front242?) , Das Ich,Funker Vogt (funkar när jag är arg), Assemblage 23, In Strict Confidence, Wumpscut (har gjort en hel del bra!) Dance or Die (grymma)
Ry
248
Rydberg
325i Touring -89
ChristianF: Stort:)

Visa användare
1.465
ChristianF
325iT -07
Rydberg: Vilka låtar rullar då ;) ? Kolvastång är en riktig klassiker !
Ma
5
Marica
750iAL -88
Kör man en fin BMW kan man lyssna på vad man vill och ändo vara cool.

80-tal hårdrock (typ W.A.S.P. och Iron) känns bäst vid höga hastigheter.
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Som bavaria säger MODERN TALKING + BAD BOYS BLUE

---------------
Min FD,M3 DAYTONA
Länk
---------------
hu
62
hudson
530iM -01
325i cab -86
old school hårdrock är mest optimalt, typ judas, maiden o skid row o sånt...även candlemass o dylikt funkar

überond black blir man så aggressiv av :)
Ko
663
Koffe
320iC -93
Rannsakar mitt minne och försöker komma ihåg vad som sitter i växlaren för tillfället...
2xDropkick Murphys, 2xBlood for Blood, Blade 2 OST, 3xSystem of a Down, Queens of the Stone Age och en blandskiva med diverse skumma melodier på... *imponerad av mitt eget minne* =)

//Koffe
Ro
135
Rogge
320i -04 (M-sport, step, Hi-Fi system)
Dream Theater, Meshuggah, Rush, Eminem, Earth Wind & Fire, Greg Howe, Wonderland, mfl. Det varierar beroende på humör.
Bavaria
Bra smak m3efl!. både i musik och bil. Vilka är BAD BOYS BLUE? liknande musik eller? Kanske borde testa dom i så fall?

Mvh rickard
Ry
248
Rydberg
325i Touring -89
ChristianF: Kolvastång e grymm men Tony o Fläskig fjortis e ju underbara:)
du
39
dubbeldelta
328 E46 -98
Eminem 8 mile
på motorvägar blir det trance/dance/techno,
inne i stan blir det RnB Hiphop,
sen när man e trött o vill hem så blir det ballader.
Visa användare
605
göran
525ixt-94
TRU!!!!

Länk

tung bilåkarmusik från Svappavaara (Kiruna)
tanka ner gratis and "Rock On!"

/göran,
vintermannen/
Behöver man inte kombi, behöver man inte bil
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Hej!

Ska se 8 mile idag så det är risk för att det blir mycket Eminem ett tag framöver.

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
Visa användare
1.465
ChristianF
325iT -07
Rydberg: Har du Rörmåkarens ola ? Grymmm låt !!!

Bmw 4 life ;)

Länk
Visa användare
240
Lunken
323CIA e36
Nu på vintern blir det mycket blandat med RnB, rock och radio.

Längtar till sommaren, då det vevas ner rutor, tomgången mullrar gott från sexan och stereon spelar Creedence clearwater revival när man glider längst gatorna med solbrillorna på.

"Detta är dock min högst personliga åsikt"
Visa användare
1.465
ChristianF
325iT -07
Lunken: Suzie Q.. hehe.. Vilken kör du ? Up around the bend är riktigt het.

Länk
li
1.959
liste
535i -89
Hmmm... Är det bara jag som lyssnar på klassisk musik i bilen? I mitt tycke finns det inget bättre än en tidig sommarmorgon, en slingrig asfaltsväg, ingen övrig trafik och exempelvis Vivaldi i högtalarna. Testa gärna om ni kan.

Å andra sidan är det säkert inte så många andra så slänger på Dark Funeral heller, så jag får väl finna mig i att vara en lite udda musiknarkoman! :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.