|
Sida 2 av 13
|
|
|---|---|
|
JA nog skrattar man, men lite gråter man också för jag tycker att det är att vanhedra en BMW genom att spela sådan luffarmusik...visst är det kul ibland men inte i en BMW tack. |
|
|
FRIFART: Jo, du har rätt, jag tänkte nåt liknande när jag hörde låten i somras, den låten passar ju inte alls in i en BMW, den nedvärderar ju BMW och andra dyrare/finare bilar. MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
Peppes |
Nisse & FRIFART: Meduza det är äkta Volvo-musik det! Går inte att spela i Tyska bilar i över huvudtaget. ;) |
|
Mycket Ulf Lundell, men även en hel del Dire Straits. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
Mycket Ulf Lundell, men även en hel del Dire Straits. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
|
|
Ursäkta att det blev 3 inlägg istället för ett, katten hoppade just upp på tagentbordet! BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
Peppes: Jag har aldrig spelat Meduza i BMW.n, verkar inte som FRIFART gjort det heller :P Förresten, ingen här på forumet som äger den silvermetallic E28 som var på vallåkra och spelade denna låt?? Fast det är väl ingen som fågar förstås... ;) MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
| "ingen som vågar" skall det stå! | |
| Ha ha jag spelar allt i min bil och då menar jag ALLT. Även en viss E Meduza :-) | |
|
DAD, Dire Straits, AC/DC, Maiden, Pink Floyd, Backyard mfl hellst Rock för min del. Men även Eurodance från tidigt 90-tal som ngn skrev kan vara riktigt gutt. |
|
|
Ojojoj.....:-) Nu har såpass många svarat att det mesta har kommit med. Jag gör en sammanfattning, välj det som för tillfället passar sinnesstämningen: Rammstein(jag saknar ord, så bra är de:-D), Goliath(och övrig melodiös techno och hardtrance mm.), Tyskarna från Lund, Modern talking, Kent, Sum 41, Håkan Hellström, Björn Afzelius, Eminem och resten. Det finns så jäkla mycket bra musik! "let the Best Machine Win!" |
|
Peppes |
Jag menar att jag håller med er. Förstår att ni aldrig skulle göra det, även om jag kanske uttryckte mig oklart.. |
|
det som ligger bäst till...och det bandarn gillar bäst är Ulf Lundell, Creedence Clear Water Revival och annat i den stilen... /Henke BMW CS #5075 |
|
| "From 2003 models, BMW sound systems will not be coded for any music except Kraftwerk. Also, the only movie allowed in our DVD system is Das Boot." | |
|
Håkan Hellström och Kent är dom skivorna i bilen just nu (iofs ingen BMW, men ändå). När jag hade BMW 735'an blev det mycket goa rockballader, typ Gary Moore, Bruce Springsteen, Bon Jovi, Bryan Adams m.fl. Har man bra stereoanläggning så är trance/techno den bästa bilmusiken. ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
| vafan grabbar..de enda som duger e ju techno/trance å Metal typ Pantera | |
|
Jag lyssnar på Axel Coon, Jurgen Vries och annan bra trance men på lägre volym, passar inte att komma och basa med 750:in, har dessutom ingen baslåda. BMW Original Soundsystem är helt perfekt för mig. //Schnitzer |
|
|
Min flickvän såg den här tråden, och hon tyckte nog att Kristian Lassons "musik" smak var det som stämde bäst. Dock med en lite modifikation, jag här inte hennes gnäll som hon har gett upp;) De gånger jag har stereon på blir det mycket Ozzy och Dio. |
|
diamantsvart_bmw |
man lyssnar på TOOL förstås Snart BMW 535I med skinn |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.