|
Sida 13 av 13
|
|
|---|---|
|
Just idag är det skiva "C" som spelas. Det betyder bl a Charlotte Gainsburg, Chris Cornell, Chris Isaak, Chris Rea, Christians och Coldplay. "BMW six appeal" |
|
| Just nu Pink Floyd "Division Bell" annars är det mest trance och techno/EBM. | |
|
Jag switchar över till MW bandet och scannar lite.. då kan man hitta lite störningar från motorn på vissa frekvenser. Sedan ändrar man ljudet på stereon till Max Bas och Min Diskant sedan är det bara ner med rutan och upp med volymen och gasa på! hahaha.. Blir ett as skönt "Wröööööööllllll" fast med en konstig Nintendo 8-bits klang. Fantastiskt skönt. haha ;-) |
|
| Motorn är bästa musiken! Annars står Thåström och Clash ganska högt på min lista. | |
|
Just nu, en ljudbok - American Gods av Neil Gaiman Länk Riktigt bra om man gillar den typen av böcker :) |
|
| Dire straits är nog det ultimata. Iallafall vid cruise och långfärd. Sen lite In flames eller hiphop när det ska lekas ;) | |
|
OK nog snackat ;-) Just nu är det AC/DC Black Ice som gäller... |
|
| Tystnaden,och suset från 12an./ Sound of silence. | |
| Jag lyssnar på mitt nya Eisenmann system, ljuv musik i mina öron.:-) | |
|
Just nu kör jag retro-stilen och har dammat av gamla cd-skivor som jag lyssnar på i bilen där ingen annan kan höra och drar snabbt ner volymen när det ska betalas parkeringsavgift... |
|
Phille B |
Radio, iron maiden och suset från vänster framdörr (trasig packningen runt dörren) |
|
Veåttan :D Bayerische Motoren Werke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.