|
Sida 12 av 13
|
|
|---|---|
|
Glömde Malte X ;) //Svebba BMW Z Power |
|
|
När barnen är med så tvingas man lyssna på bamse o dyl,men när jag är själv så blir det mycket AC/DC Metallica Audioslave även lite Eminem samt Club/Dance när jag vill plåga öronen så sätter jag på Tyska schlagerhits och upplever traumatiska barndomsmusikminnen. ---- Länk |
|
| Finns det bättre körmusik än Manowar eller Rammstein? Då vill bilen gärna gå lite bättre!!! | |
|
Metallica i vardagstysken och motorljudet i supertysken samt italienaren =) Hellre rik och frisk än sjuk och fattig. |
|
|
FRONTLINE ASSEMBLY rakt av,e så tungt. BMW e lag |
|
| Rammstein, frontline assembly, front 242 harmoniserar bra med motorljudet :) | |
| Tack för att ni håller liv i tråden, he he he ;-) | |
| Rammstein, C64 mix in da mix, Accept, AC/DC, Metallica-kill em all. med mera :) | |
| P3 | |
|
Är besatt av 80-talet så det blir mest det för hela slanten här, Journey, Tears For Fears, Simple Minds, Starship, a-ha, Danger Danger, Icehouse, New Order osv. osv. osv. MVH, E38B12 |
|
|
TrancePower Volume one. Svårt bra VH Robban |
|
|
Vad sägs om ljudet från en rak sexa, finns det nåt som låter bättre? /Anders |
|
|
Då jag endast har en sunkig kassettradio från 70-talet i min bil så lyssnar jag inte så ofta på musik. Föredrar att höra motorn. Men när jag väl lyssnar så blir det: 1. Blandband #1: Chixdiggit, Mi6, Down by Law, NOFX m.fl. 2. Lagwagon - Hoss Det är de enda kassettband jag äger ;) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Sigdarve: Jo bigblocks V8 =) //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
M535Tokig |
HÅRDROCK m535 världens bästa bil!! |
|
ac/dc, black sabbath, bruce springsteen, Iron maiden, bob dylan, billy idol, billy joel, osv osv osv osv !!! Ac dc mest, ingen bil går fortare än min när jag lyssnar på Thunderstruck ;) Mvh, Christian |
|
|
Volbeat! :P /Jocke |
|
| För tillfället lyssnar jag på riktigt dålig stötdämpare höger fram och knurpande dörrlåspinne på förardörren.. | |
|
Svenska armens infanterimarscher i CD-växlarens 5:e fack alltsedan imorse samt en klunkande 20liters tunna med solrosolivrapsoljan som slår emot den bayerska öltunnan i bagageluckan.... |
|
| Kraftwerk - Autobahn förstås! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.