|
Sida 10 av 13
|
|
|---|---|
Strukt |
Trance trance och åter trance!. Ibland någon riktig hård psytrance låt / goa. |
|
jhonny winther muddy waters osså mina absoluta favoriter AC/DC har lyssnat på dem sen jag va 13 och e nu 38 |
|
|
Blir mycket Trance faktiskt... Men även Kent, Marilyn Manson (Reggae när tjejen bestämmer, ytterst sällan med andra ord..) |
|
mackan325 |
Kraftwerks 'autobahn' så klart, vad annars i en 80 tals BMW? I E34:an som flickvännen mestadels brukar vågar jag inte längre slå på Cd'n efter en traumatisk upplevelse med ketchupsången på hög volym :-) |
|
Jag lider med dig mackan :-) Själv lyssnar jag på hårdrock allt från sabbath till Pantera, i 320 vill säga. I m3 brukar det inte bli så mycket musik mer än från motorn ;-) |
|
cdabox |
latin house och deep house In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Just nu är det Evanescence i bilen. Är annars väldigt blandat från synth till hårdrock. Bred musiksmak... ;) |
|
|
BMWCoupe; håller med dig! Inget går upp mot att få höra motorns ljuva sång eller vråla vid ett gaspådrag *ler* Annars är det mest radion som gäller! |
|
|
Eftersom jag _endast_ (_utan_ undantag) har lyssnat på kent under de senaste 2,5-3 åren, så blev det ganska naturligt att den musiken hängde med in i bilen :) |
|
|
Själv föredrar jag hårdrock gammal som ny. Iced Earth är grymma! Även lite deathmetal som Marduk och In Flames går bra. Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
Tack för att ni håller liv i denna tråd :-) Är det många av er som har Mp3-spelare i bilen?? Köpte en för ca en månad sen, funkar jättebra. |
|
cdabox |
Lyssnar ibland på Slipknot - Heretic song när jag är förbannad =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Anders R: "äger följande BMW: ingen just nu".. vad skall du med mp3spelare då? hehe ;) väl.. antar du har en annan bil å lyssna i Köpte som dig mp3spelare för drygt 2mnd sänn.. Min bästa innvestering på länge!! Ut med 100cds och inn med 10e nya.. Gött! |
|
|
Nightwish,The Cult,Dimmu Borgir,HIM,At the gates,div. 80-talsmusik och svensk gladpunk,mm. |
|
|
Håller på och lyssnar igen Rolling Stones samlingen, vilket tar sin lilla tid.... Mvh |
|
|
The mission....Dream theater lyssnar jag på iaf..................... Billy B-10 Länk |
|
|
Rock ska det vara gammal som ny rock spelar ingen roll!! Sim Simma!!! Ovisen! |
|
| Lyssnar på Sonic Youth, Spacemen 3. | |
|
Lyssnar på allt utom dansband och rap! Kör en del tysk 80-tals musik just när jag kör motorväg. Vet ej varför det blir så. Annars tycker jag att viss rock med mycket distade gitarrer o skränigt ljud inte riktigt gör sig rätt att lyssna på i en bil.-vilket är ganska så synd. Men det händer faktiskt att jag stänger av stereon, öppnar rutorna och takluckan och petar i en lägre växel och gasar lite extra :-) |
|
|
Metallicas "Master of puppets" är oslagbar vid snabbare körning. Vid långkörningar brukar musiken från Gladiator åka på. Mvh SD |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.