|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Kanske dumt om filen ligger här samtidigt som någon skickat en länk hit till säljaren... Kan säkert bli ett jävla liv.... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Ska hämta och släppa av min kompis typ 300m därifrån så är det öppet kan man väl lika gärna gå in och titta på bilen samt kanske ta lite kort på den. //Schnitzer |
|
|
Vilken bilfirma gäller det? Nån som har länk? M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Hahahaha! "Den var servad i år iallafall" "Servicebok finns" "Vi kan pruta 1000 kr" "Hör av dig innan du kommer" 28 000 mil! Mattan skvallrar ju på att den gått en del. Samt överiga skicket *urrrrk* Man borde köpe bilen bara för att stämma honom. Verkar lite mkt jobb iofs... |
|
|
Vore kul om man började samtalet med: Hej jag ringer på bilen som ni annonserat ut på mobile.de. 86 tusen, går det att göra nå´t på det priset? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Vilken firma??? M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Tjenare. Det fina var väl iaf att han kollade i serviceboken och där stog det att den var servad i år. Mao så finns det en förfalskad servicebok till bilen också... /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Saknade ändå en fråga om milen stämde och garanterades. Den garanti som det pratades om gäller så vitt jag vet endast upp till 17.000 mil men dom går väl enligt mätaren...;-) |
|
|
Schnitzer: Det ska bli intressant att höra hur det gå...kolla om de fixat/bytt mattan! :) Anders: EU Automobiles (Karlstad) kallar de sig. Honom/dem skulle man vilja sätta ditt ritkigt ordentligt så att de får fängelse + näringsförbud i flera år ________________________________________ Länk |
|
| Visst de är nog inte så sjysst att banda ett samtal låter lite olagligt men med andra ord tror jag inte han vågar göra något åt de nu för han får nog vilket fall som helst sluta att handla med Bimmers. | |
|
det kokar i mig alltså..saknar ord att säga vilka, bra gjort med inspelningen i alla fall, hoppas dom får stopp på killen!! /Johan |
|
|
Hej, Härligt att det kanske finns en möjlighet att komma åt såna här grisar. Nej det skall inte vara olagligt att spela in samtal så länge en part är medveten om att det spelas in... Så det är lungt! /John |
|
| Vad skulle hända om man skickade sådant här direkt till polisen? Tror ni att de skulle bry sig? Man kanske måste ha lite mer att komma med.... | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Länk EU Automobile, Karlstad |
| De har tydligen plockat bort sin hemsida. | |
| De är just såna där idioter som gör att väldigt många tror att alla importbilar är skruvade,,särskillt bmw..hoppas han får de hett om öronen | |
|
Borde gå att klämma åt dem genom försäkringbolaget som återföräkrar dem på motor och drivline skador (24mån). Om det inte är nått ytterligare fejk som de hittar på (var det VIP Auto?)för att snuva åt sig mer pengar. Om de finns så kan inte vara en rolig buisness för dem att garantera motorer och lådor som har gått det dubbla. Helt otroligt fö. att sånna här "Leifi försäljare" kan husera. Kamrem bytt?:)) "Måste kolla på boken". Hoppas att ingen går på niten och köper 740:n som de också har tillsalu. 14000 mil :)))) Mvh.Patric |
|
| Undresökande skjutjärnsjournalistik i sann Janne Josefsson-anda! Men var tog alla ledande frågor vägen och varför sattes inte försäljaren på prov när det gäller att garantera bilens miltal? Roligt i vilket fall. Med dagens nätverk i form av forum på Internet och liknande har det blivit svårare för oärliga bilnasare. Det är bra. | |
| Jag är ingen mekaniker men har inte bilen ifråga kamkedja? | |
betriebsanleitung1 |
Mina fördomar är ännu mer grundmurade . |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.