|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Godagens Kolla dessa två annonser: Länk och Länk tycker mig se en viss likhet mellan bilarna utom mätarställningen. Tjenare, någon har ju backat den till hälften typ. Tänkte bara varna så att ingen går på en riktig nit. | |
| bra..häng ut dom bara...det finns alldeles för många sådana i detta land..inte konstigt att försäkringarna blir dyra.. | |
|
Till råga på allt återanvänder man exakt samma bilder... suck! Vilka tomtar... nu vet man en till firma att se upp med. Att dessa människor bara orkar, vad förbannad man blir... |
|
|
satans pack :( Har mailat både bytbil.com och firman i fråga nu! ________________________________________ Länk |
|
| Har ni sett att de t.o.m har retusherat bort hålet i mattan under gaspedalen? | |
|
Vilka äckliga amatörer! Det måste vara dyrt att skruva tillbaka mätare och slarvigt retuschera bilder med tanke på prispålägget. Inte konstigt att folk blir rädda för import! |
|
|
synd som fan att se sånt här på en såpass "ovanlig" bil som en Alpina...vissa drar sig inte för nånting...fyfan.. "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Uschanimej. Det var verkligen inte snyggt att se de där baklysena på en B3. B10Tobbe: Jajemän, har sett att de retuscherat bort det ja... De kanske säger att det enligt bilden är "vanligt slitage" från hälen på högerfoten!!!=) "Letar efter en trimmad E28" |
|
|
Instämmer i att man blir förbannad!!! Inte konstigta tt s¨åväl importbilar som BMW får dåligt rykte när sådana idioter förekommer. Tack för varningen! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Sånt här gör mig fly förbannad! Är det inte straffbart att göra på detta sättet egentligen? Måtte maskar bygga bo i deras ögonhålor.... Zigge |
|
| Jag blir så jävla förbannad också på sånt här så jag kunde inte hålla mig var tvungen att maila honom:)La även in en länk till detta inlägget så han även kan se hur uppskattad han är tror nog han tar nya bilder på bilen imorgon:)Fy fan vad sånna handlare borde sättas dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
Ämnet och bilen finns här oxå. Länk _____ Micke Länk |
|
|
Blir så trött på sånt här. Ger inte fem öre för okända små importfirmor. Bra jobbat Sillen! |
|
betriebsanleitung1 |
Finns det någon lista upplagd någonstans där det framgår vilka firmor som sysslar/sysslat med sånt här så att man inte åker och tittar på bilar i onödan? |
|
Kanske läge att lägga ett riktigt skambud?! När handlaren öppnar mailboxen imorgon är han nog sugen på att bli av med bilen... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Borde man inte hjälpa de som justerar mätarställningen med lite marknadsföring? Kanske om man tog båda webbsidorna och lägger till lite egen text och kör ut en halvsida i lokala bladet och i någon motortidning? Har vi någon som vet vad som låter sig skrivas utan att begå lagbrott? Jag subventionerar med 500:-. PeO. |
|
|
Jag blir så aaarrrrgggg! Jag hjälper till med 500 med! ///Ursäkta ordblidheten/// Länk Länk (under uppbyggnad) ICQ: 57377285 -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Någon som fått svar ifrån dom? HAr mailat dem även jag utan svar ännu... Hatar detta, att folk inte har någon heder i sig alls! Mvh. Robban Johansson |
|
|
Jag som bor i närheten ska kanske åka och titta på den. Var för ett tag sedan och tittade på en 750i E38 individualutrustad där, ganska fin men för sliten för miltalet, ganska konstigt. Ganska klumpigt att ha samma bilder, han tog inte med bilderna med skadan heller, typiskt och tråkigt för den som är intresserad av bilen. //Schnitzer |
|
|
hang 'em high! ------- Söker trimmad M30-motor, helst Alpina B10 3,5 lit |
|
|
Någon på NA- forumet funderade på att tömma sin utedassbehållare hos dem. Låter som ett utmärkt initiativ, tycker jag! Mvh Kalle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.