|
|
|
|---|---|
|
Har stått på små tuber med material för att fixa värmetrådar i samband med överklocking av datorer. Funderar dock på om de hur bra medlen är på sitt originala syfte, att fixa brutna trådar i fönster. Har själv nägra defekta. Så tacksam om jag får ta del av erfarenheter. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Aldrig testat själv vad jag kommer ihåg, men jag vet en del bekanta som lyckats fått gång på sina elbakrutor igen.Så fungerar borde det ju göra. MVH Hasso Länk |
Svärd |
Var stötte du på dessa tuber? Dvs var kan jag hitta dem?? Så dyra kan de väl inte vara eller? Bara att köpa och testa... //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! |
|
Jag har fått liv i många elbakrutor med den kontaktfärg som bl.a. säljs av mekonomen och Claes Olsson. Heter Electro connector och kostar 159:- Dyr men funkar bra. |
|
|
Det känns som om det blir en sväng in om Claes Olsson imorgon då! Tack för tipset powertoy! :) Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
Svärd |
Jo, man får väl prova. Det är iof bara ett par som inte fungerar längst upp och någon längst ner men det är ju snyggare om allt funkar! Blir lite trixigt med solfilmen men det löser sig nog. //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.