|
|
|
|---|---|
|
Hej idag hände något inte så roligt, jag satte mig i bilen och sendan hissade ner fönsterruttan och när jag sedan skulle hissa upp den så gick den upp och sendan vek sig jag vet inte hur jag ska förklara men som om slutet av dörren ville inte åka upp meddans i början av dörren där ville den åka upp, är det något provlem som någon känner till? sen när jag gick ut ur bilen och skulle stänga dörren så åker fönsterruttan upp men inte helt upp den åker mest åt sidan, om jag hjälper den att trycka upp den så åker den upp? skulle någno kunna hjälpa mig tack i förhand | |
|
Hej! Du verkar ha någe knas med hissmekanismen, demontera dörrsidan så hittar du felet, typ något som har lossnat eller någon skruv som är lös. Garre |
|
|
Okej hur tar man dän dörrsidan? någon som vet? och är de tågot som man bör tänka på när man gör det och senda monterar dit det? |
|
|
det sitter en skruv vid handtaget om jag inte minns fel sen är det bara att bända bort dörr sidan det sitter plast clips runt hela dörrsidan så du får va lite försiktig när du bänder sen när du ska sätta dit den är det bara att sätta den på sin plats och banka med handen runt dörrsidan tills alla clips fasnat JONAS |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.