|
|
|
|---|---|
|
Har fälga bana på mina fälgar!!! Var och lämnade in mina fälgar för att de var lite kantstötta!! och då frågade de mig om jag ville ha en ny klarlack på fälgbanan eller inte!! Han sa att den skulle blänka mera! Någon som ha vet något om detta??? hur blir det om man lägger en ny klarlack mot hur de var innan frå fabrik?? blir det en stor skillnad?? eller bilr det bättre om man inte har någon lack alls på fälgbanan?? Tacksamm för svar!! MVH en bmw ägare | |
|
Det blir ju snyggast och blankast yta om du högglanspolerar utan klarlack, men den ytan kräver ju en hel del omvårdnand sen... Jeppe |
|
| Tack jeppe!!! vad hade du gjort i mitt fall??? hur blir det om man lägger en ny klar lack på?? blir det bra?? | |
|
Är det bara bra gjort så ska det ju bli bra naturligtvis. Jag kör själv högglanspolerat utan klarlack och det blir verkligen spegelblankt. Men det krävs att man polerar av dem i stort sett varje dag. Har du tid att polera ofta så kör utan klarlack, annars klarlacka... Jeppe |
|
| vet de faan vad jag ska göra.. blir det mycket repor efter man har tvättat de o putsatt upp de? | |
| Sen beror de på hur bra lackeraren är ofta så släpper klarlacken, å det är inte snyggt... | |
| menar när lacken är borta!!! men det blir väl mycket snyggare utan lack då!! vet inte om jag ska ta bort mon lack!!! det är bara en massa små repor i fälgbanan inget har gott sönder!! det är väll när skit har fastnat och man har försökt gnuga bort det som märkena har kommit!! hade ni tagit bort det för det?? och tagit högpolerad fälgbana??? | |
| Har bred fälgbana på min bil , ska också lämna in för svarvning . Kommer garanterat välja UTAN klarlack !! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.