|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om det går att byta till öppet luftfilter på min bmw en 318i 87a, det sitter ju nån sensor på lugtburken och jag undrar vad som händer om den försvinner, för byter man till öppet filter så åker ju burken bort. //Hampus Söderström SouthPower66@hotmail.com | |
| tar du bort luftmängd mätaren eller sensorn som du kallar det kommer bilen inte att gå. du måste göra en adapter som du får fästa på mätaren. gjorde så själv på min 525:a. inte så svårt | |
| tar du bort luftmängd mätaren eller sensorn som du kallar det kommer bilen inte att gå. du måste göra en adapter som du får fästa på mätaren. gjorde så själv på min 525:a. inte så svårt | |
|
hur ska jag göra den adptern i så fall då?? //Hampus Söderström SouthPower66@hotmail.com |
|
|
jag är oxå intresserad av detta..vad är det för adapter man skall göra, men VARFÖR skall man göra den ? förklara gärna för mig hur det där med luftmängdsmätaren funkar.... "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
bmweee |
jag har gjort det på min...ja kan knäppa en bild så kan ja skicka om ni vill. Länk Alpina spoiler sökes!!! |
|
du får gärna knäppa en bild om du vill och förklara hur man gör den... //Hampus Söderström SouthPower66@hotmail.com |
|
| Kan du sende bildet til meg og tror du? Kommer til å skifte til åpent filter i løpet av våren jeg også... | |
|
Om man är slö kan man ju köpa ett filter med adapter. Jag köpte ett "open-air kit" hos europadelar klart med anslutning till luftmängdmätaren Länk |
|
sudden |
jag håller på att tillverka några filter adaptrar på jobbet kommer att vara 76 mm annslutning på filtret får se hur dom ser ut när det blir klart. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.