|
|
|
|---|---|
| Har spanat in 2 st 320 e36 91 o 92. Jag undrar om någon har erfarenhet av denna firma,seriösa eller..alla tips är välkomna(vet ej deras hemsida men jag hitta dom på bytbil.com) | |
|
Vilken Bjuv menar du? Den utanför Helsingborg eller? ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
| Förlåt, ja jag menar den utanför helsingborg | |
| Deras hemsida är www.autoland.nu | |
|
okay. Har faktiskt aldrig vetat att fär funnits en bilfirma. Men lär sig nått nytt varje dag ;) Varför åker du inte och tittar på nån av bilarna?? Eller du ha för långt att köra? mvh Daniel ------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Har varit där o provat en e46 323. Fick ett väldigt oseriöst intryck. Rekommenderar inte o handla bil där.. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
| hmmm..misstänkte det, deras ena 320 har haft fem(5) ägare sen sept.2001. Man skall ju inte döma någon på förhand, men känns det inte rätt från början så letar man hellre vidare. | |
|
tjena boys jag handlade en 325:a till min svärfar där som vi fick billigt inget skumt har hänt med bilen haft den ett år ca hyfsat trevliga killar där också faktiskt v8-power |
|
|
Är det någon som har anlitat firman nyligen? Det verkar vara spridda skurar avseende hederlighet i inläggen ovan. Tack på förhand för info. |
|
|
Hejsan! Jag har varit i kontakt med dem två gånger. En gång var jag där nere själv och kollade på/provade en bil. Den var värdelös rent ut sagt, ettans växel hoppade ur lite titt som tätt när man skulle köra iväg, motorn rasslade osv... Men i somras så köpte en bekant till mig en bil där, och den var i mycket fint skick. Dessutom till ett rimligt pris. Så mitt råd är att du ska kolla på bilarna individuellt och bilda dig din egna uppfattning. Killarna som jobbar där verkar oseriösa, men om det inte är något fel på bilen så är det väl bara till köpa den. Men kolla upp bilarna, de importerar mest från Italien, men också från Tyskland. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.