|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Fisken |
Den där velvetblå var riktigt grym, den färgen med 19 tumarna på. Men Silverstone är snäppet finare :) |
| Har själv carbonsvart.Håller med johann blir skitig grymt snabbt.snyggaste färg som finns är estorilblå.tror man tröttnar på laguna seca blå.fast det är ju mitt tycke. | |
| Jag tycker E46 är snygg i alla färger, tom med vit och smurfblå. Och silver är lite tråkigt för det är så vanligt men inte mindre snyggt för det. | |
|
Stålgrå är ju snyggast för den har ju jag valt;) Nä skämt åtsido. Som alla säger, silver är ju f-n så praktiskt inte bara mot skit utan även mot t.ex tvättrepor. Svart är bara snygg i 10 minuter sen är den skitig fast man inte kört bilen(nästan). Phoenixgul och Laguna seca, är nog kul i ett par dar sen ångrar man sig. Imolaröd är ett bra val om man vill ha en solid lack. Ovanlig färg på M3 är oxfordgrön II som faktiskt är mkt snygg på bilen. Topazblå är lite för mesig i min smak. Då ska man som Twincam satsa på Lemansblå som är urtjusig på M5:an. En annan färg som inte är så dum är Bluewater. //zlaatan, var har du hört att stålgrå skall utgå från M3:an någonstans. Sterlinggrå finns ju redan på E39:an har jag för mig. |
|
|
Johan Om jag hade beställt en ny så hade jag nog beställt en mörk färg i alla fall kanske...Tycker att en mörk bil som är ren är grymnt snygg, men håller med dig om tvätt. Men att tvätta en m3 känns helt ok fast man får göra jobbet ganska ofta nu förtiden:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.