|
|
|
|---|---|
kallesyd |
Jag undrar om en M3 e36 motorhuv passar på en 325i e36 |
|
borde väl vara samma eller?? ring o hör me bmw. Du skrev nog lite fel i topic:en..ehhe =) ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Japp den passar bara det är coupe jag har en till salu om du skulle behöve en.. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 DAYTONA(DUMPAD) Länk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
kallesyd |
men jag har en sedan modell passar den ändå? |
|
Coupén och sedanen har helt olika huvar. De är inte utbytbara! Om det är en M3 limousine (4-dörrars) så passar den på din bil. Även touringens och compactens huv passar på fyradörrarsmodellen av E36. Mvh |
|
kallesyd |
så det går inte på något sätt alls att byta ut mtorhuven mot en m3? |
|
En huv från M3 sedan passar på din. ______________________________ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC Knutstorp 1.16:52 Kemora 1.27:86 Understeer is where you hit the wall with the front of the car and oversteer is where you hit it with the back |
|
|
Går och går... Då får du vara bra på svetsning och plåtslageri! Utan kraftiga modifieringar passar inte en huv från en coupé på en 4-dörrars. Mvh |
|
|
Går bilen fortare med en M3huv? =) _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
JA allt som har med m3 o göra går FORT. :=)) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 DAYTONA(DUMPAD) Länk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
m3efl: haha, roligt sagt! Nyfiken, är det någon skillnad mellan M3 e36 motorhuv jämfört med en "vanlig" e36 motorhuv? ja, förutom att det går fortare såklart! Mvh Henrik. |
|
|
Henrik23d! Tror inte det är någon större skillnad, iallafall inte vad jag kan se på dom bilder jag hittat på bmwbörsen! Men om man jämför dom i verkligheten brevid varandra så kanske man ser någon skillnad. _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
Kan säga att det absolut inte är någon skillnad. alla e-36 coupe (Undantag M3GT)har samma huv,skärmar,bagage dörrar osv men däremot så är m3an mer förstärkt i balkar mm. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 DAYTONA(DUMPAD) Länk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
Då är det väl bara dumt att köpa en M3 huv till en BMW som inte är en M3:a ? eller är det för att den kanske är lättare ? _____________________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.