AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
441

BMW 320 coupé -90 importerad utan servicebok?

Visa användare
395
wollick
Cayenne S
Ingen servicebok, bara 11 000 mil importerad. Kolla annonsen. Är det nån mer än jag som tycker det verkar knas? Är det nån som vet nåt mer om den här?

wollick
skulle absoult inte köpa den..99,9% skruvad mätare!!

hur mycket ska dom ha för den?
Visa användare
395
wollick
Cayenne S
Jag undrar om den är värd 13000:-
Vad tror NI?
Finns det någon entusiast som vill titta på den i Linköping? Så kan Ni nå mig på 070-413 55 77 Tack på förhand
MVH
hmmm....320 -90, då är det väl en e30 ??

även om det är en e36, så är dessa bilar (e30 och e36) inget som det råder brist på, så titta efter en annan, det hade jag gjort....visst, den kan vara schysst, men har du råd att chansa? inte så skoj om det visar sig att man får laga den för 2-3 gånger värdet...

"Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999)

Jag räds inte långmilare !

Länk
och en sak till, du skall ABSOLUT INTE köpa en bil bara för att du behöver en lite snabbt....när jag letade bil så tittade jag på många många e30's, några hade fina kjolpaket och styling, var skitfina utifrån, men sen var det lite svagt med känslan, asså bilen kändes inte helt rätt när man kollade papper/provkörde...visst fan är man frestad när man står där framför en skitfin bil med rätt utrustning kanske, men om den inte känns rätt så skit i den...så gjorde jag..

"Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999)

Jag räds inte långmilare !

Länk
An
380
AndersG
320 -92 (limo)
Eftersom nästan alla tyskimporterade är mer eller mindre skruvade så skadar det ju inte att ta sig en liten titt. Det är ju skicket på bilen som sätter priset och man kan inte räkna med att få mycket bil för 13 000 :-
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Att mer eller mindre alla importbilar är skruvade var väl verkligen att ta i!

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!
Det är en så pass gammal bil att det inte går att förvänta sig att alla papper skall finnas.

Det är skicket på bilen och känslan för den som måste bestämma. Självklart skall man ta ordentlig koll, men det skall man med alla gamla bilar.

Köper man en så pass (allt är relativt) gammal bil så ska man ha mycket tur om inte något jäklas eller inte fungerar.
mase
känns bilen rätt ska man ta den.visst milen lite konstig,men för 13,vad förväntar man sej.
ser motorn och allt annant ok, köp

blixter och dunder....
magiska....
Visa användare
395
wollick
Cayenne S
Tack ska ni ha allihopa..
Gärna fler svar...finns det ingen som har redan tittat på den??????
Kongo MMH
Om den är nåt att ha så är den säkert såld för länge sedan!
snide
tjena.
jag kan kolla på den om du vill.
maila mig på

8604andersson@telia.com
Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
Om man känner för en bil kan man visst handla den både utan servicebok och utan att ha kollat på en massa andra.
KÄNSLAN är definitivt något som ofta visar sig stämma.
Sen tycker jag inte att man skall hänga upp sig på om en 13 år gammal bil har servicebok eller ej... den är ju ändå 13 år och har ju anpassad prislapp.

---------------
Magnus M, BMWcs NORD 4047
---------------
325iX -87
Opel Sintra 2,2 DTI -98
Länk
Nuvarande åk:Länk
Gamla bettan: Länk
Visa användare
395
wollick
Cayenne S
Tack för ALL hjälp!
specielt Du som ville titta på den åt mig! JAg har köpt en annan.MVH
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Hej wollick!
Vad blev det för ngt?
Visa användare
395
wollick
Cayenne S
Det blev en 518 iS -88 svartmet 7000:- spänn Bar skick faktiskt. Ska köpa bieget skinn teill den.
Jag hade en 740 -93 men började studera, så det blev alldeles för dyrt att äga och köra den...därför letade jag efter en billig E-30 eller E-28
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.