|
|
|
|---|---|
|
Har läst på forumet att denna ska vara enkel att få tag på. Dock fått motstridiga besked. På en BMW verkstad lovade de beställa en, men det bidde inte. På en annan fick jag tfn besked att det gick att fixa, men när jag var där 6 mnd senare fick jag muntligt besked att det inte gick att ta fram till en 91:a. Vad gäller ? Tacksam svar från någon med förstahandsuppgifter ! | |
|
Hej, när jag köpte min i sommras fick jag också det beskedet, och det stämmer...men jag köpte en som var för -93:or (skiljer inte så mycket) och den får du tag på om du ringer BMW i Solna eller Malmö, jag pyntade 100:- för min...men det är "kopierade" böcker som är "lite" enklare... Trevlig Helg Peo |
|
|
Hej! När jag beställde till min 730iA -92 på Förenade Bil i Malmö så tog det en vecka och kostade en hundring. Dock på engelska, men det spelar ju ingen roll, inte för mig i allafall. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Enligt BMW i Mölndal är alla instruktionsböcker på svenska till E32 slutsålda, svartvita kopior till -93/-94 års modell är det enda som finns att köpa. Men tyska och engelska böcker borde väl gå att beställa? BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
Paap Reeder |
Hej! Innan jag riktigt hann undersöka min "nya" 750 gick jag och köpte en sv/v i Solna. 100:- kostade den. sedan hittade jag en i bilen. För en 100-ing på mitt konto sänder jag den till Dig. MVH /// Paap Reeder |
|
Kan bara tacka så mycket för erbjudandet. Skicka infon till teg@home.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.