|
|
|
|---|---|
|
Morsan o farsan har en 323 dom funtar på att sälja, vad betingar den här i värde på ett cirkus: 1997 323i Coupe' 8500 mil (garanterat) Silver metallic Manuell Klima Taklucka Elhissar ASC CD Fjärrlås Vinterhjul Bilen har två brukare och en bilfirma som ägare. Första ägaren var en svensk kille som jobbade i belgien och köpte den ny där. Tog med sej den hem när han flyttade tillbaka till sverige för ca 2 år sen, då hade bilen gått drygt 7000 mil. Vi bytte in den på firman där jag jobbar och jag sålde den i stort sett på en gång till päronen. Hojta till om ni vill ha mer info.. //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk | |
|
ca 120' +-5% //Marin |
|
|
Du vet att jag är intresserad! Mer info och bilder, tack! ;) MVH |
|
|
Skall se om jag kan rota fram lite bilder. Vad vill du ha för mer info. //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk |
|
|
servicebok? Stämplad? Inspektion 2 gjord? Rökt i kupén? 17"? kjolpaket? sänkt? funkar allt? pris? MVH |
|
| färddator? eller yttertemp mätare? | |
|
servicebok? Stämplad? Ja. inte alla stämplar dock men den är servad. Inspektion 2 gjord? Skall kolla med dom Rökt i kupén? NEJ 17"? Nej, orginal kjolpaket? Nej, orginal sänkt? Nej,orginal funkar allt? Ja, det skall det göra. färddator? eller yttertemp mätare? Kommer fan inte ihåg, skall prata med dom idag så vi får höras om det. Men jag tror vi får ta det via mail då jag troligen kommer att lämna BMWPower idag. //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk |
|
|
Har en ganska bra Referens, min förra bil var väldigt lik denna, dock med aerodynamik-paket o lite bättre utrustad. Den såldes för 120 000:- för 3 månader sedan. Fullservad, svensk såld, en ägare, toppskick. för info se: Länk Jag hoppas att du kan få ut 120 000 du med men de kna nog bli lite svårt, iaf enligt marknaden. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
wendtan: din e36 va riktigt fräsch! En sån i silver är det jag letar efter. Kjolpaketet får man montera på efterhand. Jag har hittat en 320 -96 i tyskland, med allt jag vill ha, fast har problem med säljaren, då han inte kan engelska. MVH |
|
|
Tror på ca 110' /Simon |
|
|
Kul att den uppskattas, den e saknad. Ägs nu av en tjej i 25 års åldern som e minst lika trevlig som bilen var. Jag kan varmt rekomendera en 323, jätteksön karaktär på motorn. mer kortslagig än 328:an så den känns minst lika rapp. 320 e ingen kul motor i mitt tycke den e helt enkelt för trött. Hade ja bara inte varit så otålig hade ja nog kunnat sälja den för minst 10 k till. Den var exeptionellt välvårdad. Min nuvarande bil är ju iof inte fyskam den heller. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
wendtan: Din nya pärla är inte dum den heller, fast jag väljer nog e36 före e46 i nuläget. coupens linje på e36 är oslagbara. MVH |
|
|
Allså, ja gillar linjerna på e46 skarpt, coupen är helvacker och sedanen är inte så långt borta den heller, dock är bilen lit eför välbyggd i min mening, den är toktyst på alla varv, bra i chassit men inte som min e36:a var. Näpp de blir bilstein uppgradering till våren var så säker. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
e46 är riktigt snygga. Kolla in coupen idag, den är riktigt läcker. Om man ändå hade en massa stålar över!!! :( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.