|
|
|
|---|---|
|
Vad är den värd en 325i m50låda,4d,m3 speglqar,acc,halvskinn sportstolar,l dator,m3 gt vynge,m3 spoiler m3 chasi,196hk,el peglag,hisar alla 4,el taklucka.aiberg,sänkt,215-40-17 v däck ock 225-40-17 s däck Motorsports fälgar nya däck v & s.bilen har rolat 13000mil.dtms system avgas.. vad kam man få får den pärlan.. bilen är mblåmetalic. | |
|
bilen har cobra larm+startspäer,m3 knop,skinn armstöd, sportgrill.stora dator.... tack får alla svar..... |
|
|
ett byte mot min 540 + lite pengar ;) Tja, det är väl rätt svårt att säga men jag skulle tippa på ca:80-85k +/- beroende på hur bilen mår. |
|
|
Garibb: Mitt tips är att du får max 70', finns gott om bilar som din till salu.... MVH Ingenjören |
|
|
Tyvärr Garibb, du lär få svårt att få ut mycket mer än Ingenjören skriver. Åtminstone om du inte har tid/råd att vänta på den rätta kunden som vill ha all styling. "Vanliga" personer ser nog litet eller inget mervärde i dessa prylar trots att de har kostat mycket pengar för dig. Lyckas du få ut 90´ är det bara att gratulera! Priserna på E36 har sjunkit som en sten i vatten de senaste halvåret. Mvh |
|
| Verifierade mil, bra skick så tror jag du kan få ut 80k. | |
|
Här är en liknande till salu för minus 57000 kronor. Inte illa att få ett ex av denna kalibern, och samtidigt få 57000 kr i näven! Länk |
|
| Bra pris! Man kanske inte ska ha denna bilen som riktpris vid värderingar dock ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.