|
Sida 9 av 9
|
|
|---|---|
|
Mitt största intresse förutom BMW är Motorsport och framför allt Formel 1..... "BMW make the world faster" |
|
|
Styrketräning o prostituerade kvinnor. Hellre en gul volvo än en röd saab |
|
|
Ha kul att så många gör nåt :-) Modellflyg (Extra 300 + CAP-232) samt Harleyn ligger varmt om själen oxå... |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Är en gamer med förkärlek till CoD och Half-life. På fritiden i övrigt blir det: - Golf - Fiske (deep sea) - Fiske (fluga) - Fiske (spinn) - Virus i alla former. ;) "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
| Förutom att dregla på alla bilar så är mina intressen styrketräning och rita 3D i 3D Studio Max, titta på film i mitt nya biorum. "köpte Örnästet här en dagen fy fan vilken bra film alltså"" sedan blir det ju en hel del spelande på datorn också. Och sist men inte minst har jag en stor förkärlek till papegojor, det lilla livet jag har hemma kräver ju en hel del uppmärksamhet. Som är i parningstider nu och vill gärna para sig med mina fötter. Helt otroligt! | |
|
Var bara tvungen att dra mitt strå till stacken. Den fritid jag har ägnar jag åt: 1. Resor 2. snowboard 3. segling 4. dykning Är för tillfället båtlös, så är det någon som behöver gast för både ban och havskappsegling, hör av er! Kan även tänka mig att transportsegla... Kul tråd! /Jesper |
|
|
Ok.. Mitt hus tar upp en del tid... MC, nytt intresse, har en Honda Hornet Ett par öl med grabbarna Spelar badminton Styrketränar en del Skidor Segla när tillfälle ges Resa |
|
| Rallycross... Men de ju klart, det har ju med motor att göra... Men men.... =) | |
|
Skoter o öl dock inte samtidigt.. Thomas |
|
| ölbryggning (SM-guld 2 ggr) är certifierad öldomare, håller även på med Lure-Coursing (sport för vinthundar) | |
| Fotboll, Fotboll och Fotboll:) | |
svardska |
sex, sprit och pengar! MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
Fotboll, fiske, musik, FILMER (helst bio), kläder, resor, läsa slitz och drick Miller Genuwine Draft mmm Snart EM grabbar!!!! GO SWEDEN!!!! www.stylabilen.se |
|
|
har utväcklat lite nya intressen nu sen förut håller på med allt ja skrev förut sam mycket bodymod nu tatueringar å piercingar Mvh Niclas E30 power -norrland race crew- Bak - Racing |
|
|
Hoppa fallskärm Att våga är att förlora fotfästet en stund, att inte våga är att förlora sig själv /Stefan F |
|
|
Magnumfält skytte och nästan alla andra pistol/revolver grenar. Men magnumen är de största intresset. |
|
|
Historia botanik mm. jörgen |
|
| Som mitt mick kan avslöja är hockey en passion... Fotboll och automationsteknik är andra intressen... | |
|
Frugan när det är som bäst |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.