|
Sida 8 av 9
|
|
|---|---|
|
Saker som kokurrerar med bilintresset: * Karate - träna själv & instruera andra. * Hembio - Kostar mer än bilen ! * Renovera huset |
|
|
Simon_en: Hehe.. Jobbar man inom vården så.... Två bilar är fler än en.. |
|
|
MMats, höhö....:) Bra att du är så öppen med ditt intresse....höhö! /Simon |
|
|
Barn och fru Motorsport i de flesta former Träna Muay thai Mvh, /Wille |
|
|
Kanske lite "off topic" men är det någon av er som har ett lag med i Managerzone så kanske vi kan ta en match. Till sommaren så dyker det upp ett Manager Zone Racing där man förhoppningsvis kan leka stallchef eller nått Länk // CB. Länk |
|
|
Förutom bmw är mina intressen: - Andra bilar - Motorcyklar - Fotografering Länk |
|
|
Framför allt Min son och Min sambo. Sedan i fallande ordning BMW och framförallt Alpina Garaget Heminredning Hembio Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
Maha |
Cyklar påde Cross Country och Freeride! Kul som fan! |
|
trummor polare tjejer paintball musik partaj M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
shqiptar |
Formel 1 alban power |
|
-Köra bil, förhoppningvis även MC till sommarn -Putsa på bilen -Hockey, IF Sundsvall Hockey är det som gäller (från läktaren) -Styrketräning, 4 ggr/vecka -Motorsport //Thorssa |
|
|
Marklyft, knäböj, bänkpress (tungt). Annars snöskoter. |
|
|
Själv kör jag en del cross på fritiden.Annars är blir det en hel del tittande på annan motorsport bl.a STCC,DTM CROSS m.m Mina tre bilar tar ju en hel del av tiden mest min renovering av 1602:an som ska bli fin till sommaren 2004 är det tänkt....Vi syns! /Ricke |
|
|
Gillar att gå till gymmet, styrketräning.. o så har de så stora speglar där-:) Annars är det grabbarna i de andra bmw bilarna o lite krog såklart.. |
|
|
Som KTH-student har man inte mycket tid över till intressen och hobbies, så när man väl får ledigt är det körning och putsning av bilarna som gäller. Bortsett från det gillar jag att lyssna på musik, sitta vid datorn, göra krogbesök, gå på bio, resa och cykla. Slentrian-reclaima på Stureplan är också en hit :) ///Masten ThaMaztr - Fånigast nick på forumet? :) |
|
|
Segling, wakeboard och allt annat man kan göra i vattnet =) Mvh Johan Hellre rik och frisk än sjuk och fattig. |
|
|
Adrenalin: Jag har ett MZ lag ge mig ditt användarnamn så skickar jag två utmaningar:) "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
Måsen |
Ishockey (IK Oskarshamn) och Segling (fördäcksgast på den båt som saknar besättning, dock hellre än bra). Thorssa väl mött 1/2-04 eller? för jag dyker nog inte upp i Sundsvall 10/1-04 Tips 3-1 hemma, 1-4 borta med IK ögon sett ;-) Ps. Tackar för Jimpa och Romö förresten... |
|
brazilian jiu jitsu och hundar främst mastiffer som upptar min lediga tid från jobb och fruga lol BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN VI LEDER DEN. |
|
|
* Lira musik * Gymma * Åka skateboard * Datorer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.