|
Sida 7 av 9
|
|
|---|---|
|
Eftersom bilar i mitt liv har passerat intresse & numera är en livsstil så är väl mina intressen följande: Brunetter födda mellan 1967 & 1985 Blondiner födda mellan 1971 & 1985 Wiskey destilerad långt innan alla tjejer jag är intresserad av... Resor, gärna till fots med ryggsäck, i djungeln eller på savannen. Mekanik m.m m.m... Hasso: En naken kvinna är inte det vackraste som finns, det vackraste som finns är en Ferrari 250 GTO... Har hittills aldrig sett en kvinna jag inte skulle byta bort mot en sådan. Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
chrille70 |
Skämt åsido så beundrar jag verkligen din kvinnosyn, Biffen... Själv är man väl ganska jakt & fiske intresserad och sysslar även en del med att pyssla om mitt hus. Snickra, bygga o s v. Mer hinner man tyvärr oftast inte med vid sidan om jobbet, familjen och allt annat... / Chrille |
|
Chrille70: Det har tagit mig lång tid att komma fram till den insikten om kvinnor... Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
|
Cyklen <-------- |
|
|
Mina intressen vidsidan om min bil. Våren: Fiska Sommar: Öl, kvinnor och streetracing Höst: Fiska Vinter: Akvariumen får lite extra tid. Fiskar gärna denna årstiden åxå om det finns is. En bra kombination under senvåren eller sommaren är att fiska och dricka öl;-) |
|
|
Intressen jag hade: Tränade judo i massor med år. (Typ 10) Körde cross i några år. (Vill köra igen, fan vad skoj det är) Åkte mycket snowbord. (brukar ialla fall bli en resa / år fortfarande) Tyvärr så får man prioritera bort massa roliga saker som man vill pyssla med. Ett dygn har ju bara 24 timmar. |
|
| Haha, Biffen du kör helt rätt stil - Imponerande! Det är på gränsen att jag vågar mig på 85'or, men med dig som förebild kan jag med gott samvete köra på ett par år till. Keep up the good work =) | |
|
K.Kierkegaard: 85 är lagligt *skratt* Du är ju inte jätte gammal heller, så ut i solen & jaga ! Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
|
Förvånas över hur mycket tid folk verkar ha tillgänglig att spendera på hobbies. Själv tycker jag det är knivigt att få tid till jobb/bil/flickvän på de 24 timmar som man normalt har att röra sig med. Om jag ska prioritera så ser det nog ut såhär: * Flickvän * Golf * Bil -tvätta/putsa (tyvärr för sällan) * Jobb |
|
|
Metallica och sprit... Röja röven. Två bilar är fler än en.. |
|
|
massa musik sitta vida datorn tränna styrketräning åka längdskidor å tatueringar å piercingar =) BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
|
Autopowers forum =) Snowboard Skateboard BMW Flickor Flugfiske Datorer |
|
|
Sambo och tre kids Bilar, bilkörning och bilvård Utförsåkning Jakt Golf =) Hans Olof BMWCS Nord #5381 |
|
|
Fru och barn i första hand sedan. Skoter/fiske säsongen som börjar i mars i Ritsem och håller på till slutet av maj.samt inbiten landsvägscyklist, 8.24 vätternrunt. kör även lite mtb. ---- Länk |
|
|
Tja, jag har egentligen inte några intressen, utan det är snarare viktiga delar av min livsstil : Bilar (främst Bmw) och rock'n roll (spelar sedan länge i ett jävligt bra och underskattat band som kämpar mot toppen).... Mvh Tjäder |
|
|
hmm... intressen, man har ganska många om man tänker efter... :-) * jänkare, med tillhörande musik :-) * golf (inte bilarna alltså) :-P * modellflyg (linflygning, combat och stunt) * datorer (design och film) * lastbilar ;-) * film // Erik ---- Hellre 4wd än Fwd! :-) |
|
|
Bilkörning. Golf, bytte klubbor nu is höstas. han spela med dem en gång, gissa om jag ä sugen. Längdskidor, åter upplivade en sedan fyra år nedlagd idioti;) blir några mil. |
|
| bilar och bilsport i de flesta former, gärna rally. köra mc i skog och mark ligger varmt om hjärtat. Jakt, fiske, öl och damer är också högt prioriterat. | |
|
Tycker Biffen verkar ha en sund inställning till kvinnor som stämmer ganska väl överens med min inställning. :) Ser väl i princip ut såhär utöver bilen: * Träning (löpning, styrka) * Damer (se ovan) * Vin, kvinnor och sång i övrigt * Andras bilar :) |
|
|
MetallicaMats, kan inte låta bli att kommentera ditt uttryck "Röja röven", menar du att lavemang är ditt största intresse?...:) /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.