|
Sida 5 av 9
|
|
|---|---|
| Privatflyger enmotor å tvåmotor,flyg för hela slanten men även min tjej | |
|
mina intressen är bmw, och gamla jenkare nästan allt med turbo sen har jag haft 3 bmws radan och har inte fyllt 18än sen tycker jag om musik lyssnar jämt på musik typ techno rave och gammal hårdrock styrke trännar varje vardag och har tävlat i längdsidor sen brukar jag jogga mycket sen datorer tycker om att bygga dator - clocka datorer och hålla på med c++ sen Q3 och cs och kolla på motor forum typ bmwpower jaja en liten presentatiom av lilla mig Mvh niclas icq:137785585-------- Team turbo addicts The turbo ABusers www.come.to\turboaddict(snart) |
|
|
BMW,Skoter,brudar och bärs..det är livet! =) ---- Länk |
|
|
Virka grytlappar... |
|
| Näst intill fanatisk styrketränare, som gillar musikfestivaler, film, webddesign och Lotus. | |
|
Nyvunna intressen: *Trädgårdsarbete(hos grannen, mot avgift) *Söka jobb(för att slippa ovannämnda) *Sälja/köpa bilar Tycker att denna fina gammla tråd borde vädras lite nu igen :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
Oakman |
BMW är ju ett givet stort intresse. Så är även webbdesign. Ägnar en hel del timmar emellanåt till att pula med mina små alster (se ovenholm.net). Musik är ju också ett intresse som ej får förglömmas. Min musiksmak liknar till rätt stor del "nofx16"s, d.v.s. punkrock, ska m.m. Alkaline Trio, The Vandals, NOFX och Strung Out är några band jag lyssnar väldigt mycket på för tillfället. Även jag spelar lite instrument när andan faller på. Gitarr är alltid kul att spela, passar särskilt bra då jag bor i lägenhet. Har även spelat trummor i en massa år, då mest i skolor, replokaler osv. Övriga intressen är datorer, film och diverse drycker ;) ----------------------- // Olof |
Oakman |
Oj, glömde visst ett intresse; styrketräning. Har tränar i 1½ år, varav ½ år seriöst ;) ----------------------- // Olof |
| Bilar/båtar med stora motorer/musik(Lundell)/sex/lite styrketräning/prata skit. | |
|
-Kör alldeles för mycket, men så är det att ha en bil man gillar -Allt som har att göra med bilar och bilsport -Datorer o nätverk, jobbar med sådant :) -Fotografering, traditionell och digitalt -Läser gärna böcker om historia -Träning för att få bort ölmagen -Meka/bilvård är i alla fall min favoritsysselsättning BMW Club Schweden 5376 - Fahrfreude mit BMW! |
|
| Jag tycker om förutom bilar och teknik i allmänhet, att dricka rusdrycker, fiska, datorer, spelar lite basket då och då, stort sportintresse (Främst ishockey SHL, NHL), meka o greja med saker är alltid kul. Jag har ett stort musikintresse, försöker lära mig o spela gura. Går på konserter samt lyssnar på det mesta - mycket. | |
|
Vintersäsongen: ons & sön hockeyträning (spelar lagom Div III hockey:), tis innebandy, tors spelar gitarr i ett rockband, varje dag sitter jag vid datorn.. På sommaren blir det mkt hojåkning, golf, styrekträning, inlines m.m. Skruvade en hel del förut men ägnar mig mest åt att putsa och vaxa nuförtiden :) --------- Länk |
|
| har ett nyväckt intresse: GOLF, j-vligt kul måste jag säga! Åka skidor, datorer, det motsatta könet är också saker som tilltalar ferlin :)) | |
|
Nå, vilken elitklubb spelar LazerEye i då? /J |
|
| ...era döttrar ;-) | |
|
Aktier, resor, träning, datorer. //Palle Länk |
|
| Datorer, foto, Pa/billjud, körabil, tvätta bil, vaxa bil, ta hand om bil, polera bil helt enkelt vara med min BMW så mycket som möjligt men ändå försöka klämma in flickvännen på ett hörn... Jag tror hon är avundssjuk på bilen :) | |
|
henrik23d: Måste göra dig besviken blev 30km varianten förra året med en 16:e placering och i år kör vi den igen med målet att komma topp 10 sedan nästa år tänkte vi nog ta steget upp till 50km klassen men 70km år långt,grymt hårt och riktiga elitkillar och -tjejer..Blir mycket sport av den här typen nuförtiden men även tennis,squash. Spelade länge hockey och suget efter tävlingar blev för stort efter att jag slutade. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Quake 3 Rocket Arena!! Typ 2-4 timmar om dan..:) (Länk Bilen fixas det mest med under dygnets ljusa timmar, övrig tid framför datorerna typ.. /Jesper |
|
| Sprit. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.