|
Sida 3 av 9
|
|
|---|---|
| Sex | |
|
I fallande ordning. Sambo hundar (Irländska varghundar) Allt på snö Mat och vin V-75:an Skärmflygning m m 'We are all lying in the gutters, but some of us are watching the stars' Oscar Wilde |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kvinnor sambo /Min dotter Bilar överhuvudtaget inte enbart BMW.Amerikanska Fordbilar ligger varmt om hjärtat Datorer innehar 4 st och teknik runt om. Trav delägare i 7 travhästar. (näst efter en naken kvinna så är en vältränad travhäst bland det vackraste man kan se:)) Resor Mat o matlagning MVH Hasso Länk |
|
Båtar!!! Älskar att vara ute på sjön. Sen så blir det en hel del tid med hästar även för mig (sambons stora intresse). Kul att gå på trav, särskilt när man "känner" hästar som är med. Min skrothög: Länk |
|
|
Min familj (fru och son), bilar samt styrketräning (bildibauer) //Marin |
|
|
Huaaaa! Intressen...jaa det pendlar ju lite med åldern och säsong. Handboll - när jag var aktiv! MC - jag är aktiv! :-) (det är inte mycket som är roligare känns det som) All idrott (basket, tennis (nytt intresse - får se hur länge det håller i sig). Fiske Resor Mvh /NP |
|
|
Min blivande fru, datorer och sport i form av att träna och utöva själv bla tennis,squash och senaste året F.E.M (fjällräven extrem maraton). Sport på tv framförallt ishockey då jag spelat i ca 10 år i Arlanda Wings/RA73 //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
1. Familjen och vår son, nu 16 mån. som jag är pappaledig med. 2. Båtliv och segling för nöjes skull och kappsegling. Kappseglar på klubbnivå med IF-båt. Båten tar en hel del tid för rustning och skötsel när det är sjösättnings- upptagningssäsong. 3. Ombyggnader och renovering på huset har också vuxit fram som ett stort intresse. Har hållit på med kontinuerliga förbättringar och renovering i 6 år och är väl knappt halvvägs. Allt under mottot "Hellre sakta och bra än snabbt och dåligt". Gör allt själv förutom elinstallationer som kräver behörighet. Ibland får jag t o m för mig att bli snickare i mitt nästa liv... 4. Innebandy i korplaget. 5. Bilen. När familjen fått sitt, båten blivit ompysslad, gräsmattan klippt och inspirationen tryter att måla 2:a strykningen på golvsocklarna, då kan jag få för mig att bilen kanske behöver en rejäl tvätt. Det händer ungefär 2 ggr/år... -DIESELN SKALL MAN HA PÅ SJÖN- Stefan |
|
|
Bilen, båten, barnen och min sambo. Gunneriusson: Vilken båt har du? Själv äger jag en Flipper 700 Nisse |
|
|
Spelar bordtennis sedan 18 år tillbaka, golf sedan 7-8 år. Bilar av alla de slag är intressanta på olika vis. Umgås gärna med kompisar och min sambo. Båtar är ett stort intresse. Lite Playstation med goda vänner och några öl är inte heller fel. Z 3 c 4 ever! : Välkommen i "sko-klubben" :- ) Har också betydligt fler skor än min sambo!! Sist jag räknade fick jag det till ca 45-50 par och ALLA är fortfarande lagom. Dock en del mer slitna än andra, men man kan ju inte slänga dom... Hon får krupp när jag säger att jag ska köpa nya...:- ) /Kidde Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
mackan325 |
Har en Tornado som jag seglar, 20 knop på lättvind. Rekommenderas varmt för alla i behov av en liten adrenalinkick, se www.tornado.tc! |
Deliq |
>LazerEye Enligt din profil är du 97år !! :o Inte illa att platsa i ett elitserielag vid den åldern :)) M V H // Deliq ______________________________ Aktuellt fordonsbestånd: Länk Länk *** Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss *** |
| ja..hehe! såg de nu,ska ändra det!! | |
Scheckheft |
Sportfåne (Plannja, Luleå hockey och all fotboll), Lundell och alla sing/songwriters, idrottar, en whisky tillsammans med polarna, läsa, bara vara, familjen /Scheckheft |
|
Andra intressen?? Förstår inte frågan? åja, lite annat pysslar man väl med. Wakeboard/Vattenskidor Båten, dra en pilsner eller två på en schysst skärgårdskrog Min dotter ligger nog högst på listan. |
|
|
Vad kan medelåldern ligga på här ? Vissa här tycks ha en dotter ;) |
|
|
Vin, kvinnor och sång är väl mina intressen. Skämt åsido... Mitt största fritidsintresse är musiken, spelar lite piano, sjunger i en kör och solo. Mest klassiskt. Lyssnar mycket på musik, allt från klassiskt till hip-hop. Mycket "svart" musik typ blues, soul och reggae. Älskar att köra BMW med Peps Hög standard på full volym. Det är vardagsrum, som Asken säger. Löptränar lite, springer Midnattsloppet här på Söder. Djupt impad av robgus som springer FEM. Har bara läst om det och tänker inte pröva. Umgås med vännerna, gillar god mat och goda viner (det syns tyvärr) samt läser mycket. Gillar att hålla mig uppdaterad och allmänbildad. Mediterar två gånger om dan och älskar Monthy Python. Jag älskar att köra bil men är nog mest ohändig på hela forumet. Klarar med nöd och näppe att tanka och byta torkarblad. Vill slå sönder spargrisen och köpa en M5 E39. My Bimmer is my mistress |
|
| Musik är både mitt intresse och yrke. Skruvar ljud till yrket och spelar trummor själv mm. Bilar och Go Cart ligger bra till också, men är helt befriad ifrån sport i övrigt:) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
ChristianF.Hon är bara 5 år yngre än dig imorgon förövrigt. Junior !!!:) MVH Hasso Länk |
|
Det skiljer 5 år mellan mig och min fru. Så passa dig Hasso... ;-) Jag har 2 döttrar som är 7½ månad vardera nu. De är för tillfället det andra stora intresset förutom BMW. ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.