|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| Dom kör även en 850 i The Italian Job. | |
|
I "Marked for Death" med Steven Seagal är det några jamaicanska skurkar som kör en 635:a sönder och samman... Jeppe66 |
|
|
Är det ingen som sett den nya amerikanska versionen av Taxi? Shit shit shit säger jag bara!!! Vilken bil och vilka passagerare! Några toksexiga rånarbrudar kör världens snyggaste E65 760! Den har säker 21" fälgar minst. Har ni inte sett filmen redan så ordineras den snarast. Det är så man tappar andan...ehh över bilen förståss... |
|
| I filmen "Den sista scouten" kör Bruce Willis en vit 5.25 i en biljakt. | |
| I "Interstate 60" så glider dom runt (hela filmen) i en röd E36 325 cab. | |
| Henke B2: Jag hade för mig att det var en 750i dom körde i "Den siste scouten"...? | |
|
Är de inte en 735:a dom kör i den siste scouten? Tycker de låter som en sexa iaf... MvH Björn |
|
|
E28:an i "The Mothman Prophecies" är en Bronzitbeige 535iA med typ "allt" i. En underbar vagn, dock med 185Hk...o G-kat, tyvärr.. men ni vet ju hur Jänkarna är... /Anders BMW - Das Steht Dir Gut! |
|
|
"The Bourne Supremacy" = E28, med största sannolikhet 520i eller 525E, (singelutblås..) utan utrustning. Kanske Lachssilber eller mörkare nyans... /Anders BMW - Das Steht Dir Gut! |
|
|
"The Bourne Identity" BMW E23 728i Polarissilber, krockas i hö. bakdörr av motorcykel.... /A BMW - Das Steht Dir Gut! |
|
|
"Shopping" (Crash and carry). Absolut Brittisk kultfilm, och Jude Law´s genombrott: E30 325i Polarissilber Convertible/Schwarz Leder, stjäls vid ett rödljus, sprayas med "catch me!" på skuffen o körs som ett svin, han gör en snygg 180 roundabout med en pikétbuss efter sig, pekar finger o kommer undan! Samma film: E30 325i Zinnoberrot hoppar o voltar med Jude som förare och en underbart supervacker "goth-tjej" som passagerare, när de skall "ta" ett stort varuhus...bägge omkommer dock... /Anders BMW - Das Steht Dir Gut! |
|
|
360, skall det vara...så klart ;-) /A BMW - Das Steht Dir Gut! |
|
|
KRAFTWERK: Glöm inte E65:an i The Bourne Supremacy som körs under en av biljakterna i Moskva! (apropå ingenting så kommer ett svar på de två mailen du skickat till mig snarast möjligt, har bara inte fått tummen ur ;) ) /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Förresten, MASTEN! Du kommer ihåg snubben som kom in på jobbet o sade att han köpt SM:en som Andreas Baader blev skjuten i... VILKET BOLLOCKS!!! Andreas Baader sköts till döds i fängelset, och de försökte få det till självmord, men det var en avrättning. Ulrike Meinhof hängde sig i samma fängelse, pga. skuldkänslor. Jag VET däremot att människan har en röd SM med kulhål i dock, men jag tror faktiskt att det är Clark Olofssons vagn, som han sköt sig fri med i Belgien, eller om det var Holland, i en polisspärr. poliserna sköt mot bilen, men sköt ihjäl varandra, istället...hur dumt är inte det??? Men, men. Det är den ENDA röda SM:en med tyginredning som finns bevarad i det skicket, mig veterligen. /Anders BMW - Das Steht Dir Gut! |
|
|
Hoppsan! :) Apropå Clark Olofsson: När jag praoade på Ericsson Radio Access 1998 så fanns där en kille som hade dejtat Clarks dotter. Vid ett tillfälle hade han även träffat Clark i egen hög person, tydligen en riktig psykopat :| /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Jamen, det är ju bara så rätt!!!! Man MÅSTE ju bara vara tillsammans med Clark Olofssons dotter!!! Hon är säkert jättesnygg, o säkert intelligent. Det är ju inte Clark, på det viset. Han lär dock vara "streetsmart" beyond all recognition, men när det skall räknas... :-( Han tar dock till andra metoder när det inte går som han vill...pang, pang! Det går ju i generationer... "varannan smart varannan dum"! Vad heter hans dotter o var bor hon? Jag skall fanimej försöka dejta henne ;-) KULT 1: Jag o Clark Olofssons dotter i min 750iAL, en sen kväll...KRIMINELLT SNYGGT :-) /Anders BMW - Das Steht Dir Gut! |
|
Njuren |
My best friends wedding kör cameron diaz en svart 328 cab E36 BMW - i nöd och lust? |
| Jag har träffat killen som faktiskt gifte sig med Clarks dotter... En polare till min jobbarkompis. Från Lerum. | |
|
FRAPP: Håller med totalt ang bilen med innehåll!!! ;) "The hardest cars to chase are german BMW cars ..." - L.A. Police Department... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.