|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
BMW735IA : Det är inte en 5-er CAB det är en 6-er CAB. Sök på "tillbaka till framtiden" i sökmotorn på forumet, det finns en hel diskussion om detta vill jag minnas. |
|
| Det var ju med en 740iL i serien "24". Den kördes av en "bad guy", va annars :-) | |
|
I "Macken" (långfilmen) kör Sven Melander en silverfärgad E28 :D han får punktering utanför Macken och får däcket bytt. Mer minns jag inte från den filmen. MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
|
z3c 4 ever: Ja jag tyckte "grejjerna" ovanför baksätet såg lite ver 6 ut.. Där ser man.. /Jimmy Länk www.aspwebb.com |
|
|
En 3.0 Csi var med i Miami Vice en gang samt den blonda kvinnliga advokaten i Lagens Anglar? hade en ocksa. iofs TV, men i alla fall |
|
Andreas |
I filmen "Amos @ Andrew" från 1993 kör Samuel L Jackson en silverfärgad E32 735 i inledningen. |
Andreas |
I övrigt så ska det vara & och inte @ som här ovan. |
Bavaria |
Såg filmen "i know what you did last summer"..pust.. där dom körde en svart e36 om jag inte såg fel.:) buskör med den såklart. |
-RW- |
har nån sett Biltjuvarna (29 sekunder) "No Mansland" Tror jag är den engelska titeln på filmen, med bl.a Charlie Sheen. Där man snor endast Porsche:n. Vilka bilar alltså,Mama Mia. |
|
I Taxi (ettan) när peugeothjältarna jagas av mercedesbovarna är det ett par E12:or som får rejält med stryk... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Var det inte i Boyscout som 750 racar med 325 cab! ------- Söker trimmad M30-motor, helst Alpina B10 3,5 lit |
|
|
ni får inte glömma bringing out the dead där e det ju en knark dealare som har en e34 m5 som är med i typ 10 sek. sen i american beauty så har ju tjejen en e36 cab ///Mpower |
|
|
Är det inte ens BMW de kör i Scary Movie när de lyssnar på Cypresss Hill och röker weed? Eller minns jag fel? Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
ens = en Finns det andra bilar än BMW!? |
|
| När visas det en E31 i heat? Jag har då aldrig sett nån. | |
|
I The Substitute kör de en E32, alternativt en E34. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
| I den absolut sämsta och vidrigaste såpan "sunset beach" såg jag en vit E36 cab figurera en gång... | |
|
Ligger hemma å är sjuk. Kollade just på The Transporter, Luc Besson's nya film. Det är en hel del (10-15 min) fräcka scener i början där man kör en SNYGG 735i med träinredning, svart skinn och snygga 18"!!!! Blev lite piggare efter jag såg den, längtar till våren nu. MVH |
|
|
Det verkar vara en häftig film. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
www.bmwfilms.com Massor med "reklamfilmer" med uteslutande BMW i. Den senaste med James Brown och Gary Oldman. ///Nicklas BMWCS# 4748 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.