|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Såg jättefin ut. Får nog sälja tanten och skilja mig från bilen, byta bort villan och sen skaffa en likadan..... (vill ta av vinterpuckarna) |
|
|
zumpen: Det är dystra tider... gjorde mig av med min e36 328:a för en dryg månad sen och har inte skaffat nåt nytt. Hoppades på tjänstebil på jobbet men det verkar inte bli så nu. Laddar inför våren istället!! Har bara inte bestämt mig vad det blir ännu. Jens |
|
zumpen |
Hoppas du hittar nåt kul iallafall när våren kommer =) |
|
Ja, det blir så roligt som pengarna räcker till =) Är riktigt avis på dig, M3:an var riktigt fräsch! Kan tänka mig att du räknar dagarna fram till våren... Har du kollat vad du får betala i försäkring? Skulle vara intressant att veta vart du bor, ålder och vilket bolag som blev billigast för dig? Jens |
|
|
Är det en 3.0 eller 3.2 Ser mycket trevlig ut! Svarta M3:or regerar! ;) |
|
| Nej Silver M3:or regerar ;) | |
|
Grattis till en rolig och fin bil zumpen :) Synd att det är för många månader tills man kan ta ut bilen igen bara.. |
|
| Nu ska du ta det jävligt lugnt! | |
| :) | |
| Ärligt talat så är silver ruggigt snyggt på M3...och ovanligt! :) | |
| Mm det är ovanligt speciellt på dom tidiga årsmodellerna annars tycker jag en nytvättad svart bil är snyggast i ca. 500m innan det är dags och tvätta igen ;) | |
|
Med handen på hjärtat kan jag säga att jag faktiskt tycker att svart är absolut snyggast, anledningen till att jag ändå inte valde svart är att det helt enkelt är en allt för opraktisk färg i mitt tycke... man får ju tvätta bilen dagligen för att den ska se perfekt ut!Men stålgrått duger rätt bra det med :) *Best Man Wins* |
|
|
Jäkligt fin bil, grattis. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
| Men Diamantsvart är snyggast av allt, dessutom går den färgen inte att få på en ny BMW idag! *hehe* | |
|
Går o går... om man är beredd på att hosta upp hutlöst med stålar är inget omöjligt! :) *Best Man Wins* |
|
| Jepp diamantsvart är hutlöst dyrt, det är ju, som namnet antyder, äkta krossade diamanter i lacken! ;) | |
| Den som inte har 10" fälgar bak på sin bmw hynda är ingen BMW det vet du hynda!! hämta pärlan nu så vi får fixa bilarna till sommaren och ställa ut de så de anndra får se på hur riktiga BMWn ska se ut!!!! Hyndor för alltid!!! | |
|
Zumpen! Man får prioritera bort en hel del för att åka M bil. I stället fär att åka till rivieran 5 gånger per år så får man nöja sig med att åka 4 gånger. Skojar bara, känns vatten o bröd igen? :) M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
zumpen |
jag känner igen det jag lovar!!! =)) jag offrar mycket för att få åka M-bil =))) men jag har hört att det är värt det ;) |
|
Jag skulle offra mitt vänstra ben för en m3:a, för det högra behöver jag för att gasa :P ... ingen som vill byta ? // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.