|
|
|
|---|---|
|
Jag var och provkörde en 318i Touring från 1997 i dag.. Fin bil, men den hadde dom här cut-outs vid 5.200 varv, ungefär.. Vad beror det på tror ni? -CJ | |
|
Okej: De låter som du menar varvtals stoppet ? eller? de ska hur som helst inte liga vid 5200 varv, eller menar du någon annan motorstörning. Utveckla e du snäll.. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
Ja, det kändes som varvstop - men vid 5.200 varv?? Jag tror, at den inte kunne ta inn tillräckligt med benzin vid höga varv- men varför vet jag inte.. Väldigt konstigt. Jag tror nog inte det blir den bilen jag köpar...:-) -CJ |
|
|
dom gör ju varv stopparna med hjälp av modefiering av tändningen så det kan vara tändningen som felar eller så har bilen gått in i nöd program för då brukar man inte kunna varva dom mer än ca 5000rpm vad jag tror A.k.a Night'o Kid The driver ho race by night icq:137785585------------- - Team turbo addicts - på en stripp nära dig nästa år När ska BMW sparka ner audi fråm toppen och ta över superstage!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.