|
|
|
|---|---|
|
Är det ngt som man ska ha extra koll på vid köp av en e36 320 / 325 och vad är fördelarna / nackdelarna mellan dom 2 modellerna?? *Allt eller inget* Säljer nu min 540 se annons i länk nedan. Länk | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
V8 Abstinensen?? :)) MVH Hasso Länk |
|
jo visst ;) men förutom det.... *Allt eller inget* Säljer nu min 540 se annons i länk nedan. Länk |
|
|
Länk Vad tror ni om denna?? *Allt eller inget* Säljer nu min 540 se annons i länk nedan. Länk |
|
|
Hmm vad står euron i nu? Brukar räkna 10:- och då blir bilen väldigt billig. Så billig att mitt tips är att göra som jag dvs sälj inte 540'n :-D |
|
|
Intresserad av ett byte ? Maila mig. Länk Nisse |
|
|
Din "bildlänk" funkar inte ! Länk Nisse |
|
|
Jag hade en -96 328 innan och jag tycker att 540 är ett steg uppåt. Men smaken är som baken kluven, men jag skulle ha svårt att vara utan V8. "Jensclaudius" du har ett handskfack till salu, är det svart kan vi göra affär. |
|
|
Skegrie: Gå in på zatzy.com och klicka på depå och sök sen på namn och på jensclaudius så finns bilderna där. ahlstedt:Handsfacket är svart. |
|
|
Skegrie:jag är mycket intresserad så kan du maila mig bilder på bilen (jensclaudius@hotmail.com) Länk |
|
|
druid: euron står väl i 9 spänn ungefär... men ja tycker inet bilen e billig ens då... 90tusen för en gammal 325a... skit dyrt!? /Jonas |
|
|
Jensclaudius: Annars kanske du vill byta med mig??? Länk |
|
|
Autohandel ismalov låter lurt? en sen 92:a bilen är snygg;-)) |
|
|
Dawwe Du har mail. |
|
| Låter dyr tycker jag, ok med mycket stereo men det är en 92:a. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.