|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja ha lite tips på försäkringsbolag som har humana priser på M3 försäkringar. SJälv är jag 27, bor i en liten förort (Vallentuna) till Stockholm. kör mellan 20-25' per år. Vilket försäkrings bolag använder ni och vilka är billigast samt att man får ut premien om nåt händer. tack på förhand Peter | |
|
Ring till en massa försäkringsbolag och fråga själv eftersom det skiljer så mycket från person till person. /Micke |
|
| Ring till salusansvar eller besök deras hemsida: www.salusansvar.se om du är medlem i helnykterist-någonting-förbundet så sjunker premien ytterligare några tusenlappar. De har bara 1000 kr i självrisk. Värt ett besök. | |
|
Akta dej för SUSAB bara.... Dial har en orginalförsäkring som kanske är bra. //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk |
|
| Jag har Trygg Hansa bor i Stockholm kör 1000mil/år,har plusförsäkring+extra upp till 24999:-. Betalar ca:5600/helår ganska bra pris för att vara en m3(e46) | |
| starre: Bra deal! | |
|
starre: det är ganska exakt vad jag skulle betala för min 320i -88 om den stod på mig.....för trafikförsäkring ;-) 18 år, förort till Malmö. Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
| Det ska nämnas att min ålder är 31 och eftersom bilen är ganska ny räcker det med halvförsäkring. Efter att vagnskade garantin går ur så skulle det hamna på ca:7600:- för ett helt år enligt min kontakt person på TH. Vill minnas att jag kollade på vad det skulle kosta om bilen icke var s-såld=10-12K..... | |
|
Nyimporterad X5 4.4iA hos LF, 4 övr försäkringar man 32 år helförs och plusförsäkring. 1500mil 300kr självrisk på vagnskada 8400/helår. LF har alltid funkat klockrent för mig men det är ju så olika från person till person en bra kontaktperson är allt. Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.