|
|
|
|---|---|
P__A__T__R__I__K__ |
vart hittar jag takvingar ??? det finns ju olika märken... jag såg en på en bmw M3 svart medn Reg TAY 886 vill ha en som satt på denna... någon som vet vad det är ????? bilen finns på bytbil.com för övrigt kan jag varna för denna bil !!! jag var och tittade på den på Mannes bil i husqvarna serviceboken är tryckt 95 och bilen är en 94 .... och finns nu på låter lite knas va... sedan så rassssslar vanosen så det heter duga.... men tak vingen är snygg iaf....Länk finns bilen nu iaf...... |
|
...Ang. M3 som annonseras så har de vänt sidoblinkers uppochned + massa stora fläckar på förarstolen + utbytt växelspaksknopp + bredda fälgar som i stort sett sticker utanför skärmkanterna bak och slutligen varken tvättat bilen eller dammsugit den. //Stephan ______________________________ Länk |
|
| Vadå takvinge? jag ser inte den på bilderna...? | |
|
Fälgarna tycker jag e grymma skulle gärna vilja ha dem. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 DAYTONA(DUMPAD) Länk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
| PATRIK: kolla på www.bootspoilers.com där finns en del takspoilers | |
|
AC/Schnitzer har snygg takvinge till din bil! oclbrorssons.se "BMW make the world faster" |
|
P__A__T__R__I__K__ |
Mega tack grabbar... ska titta direkt =) |
|
Det som är synd är att skruvade rishögar som denna drar ned priset på alla fina m3:or också. Folk som söker på bytbil och får upp denna bil för 109k kommer att ha det som ett slags riktmärke för vad en m3 3.0 ska kosta. M3 93-94:or börjar bli så pass gamla nu så att det börjar märkas alltmer tydligt på de ex som har blivit hårt körda och illa skötta. Men tyvärr så tar många spekulanter inte så stor hänsyn till detta utan jagar bara det billigaste priset, vilket i slutändan ofta blir mkt dyrt. Jag tycker tex att en m3 -93 i toppskick kan vara värd ca 140 000:- medans en skabbig rishög kan vara värd ca 80 000:-, det kostar en hel del att få fason på en sådan bil. Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
|
Verkar som om ngn köpt den skumma m3:an iaf: Länk Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
|
Patrik, såg på CarDesign att dem hade rea på just en takvinge til din bil... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.