|
|
|
|---|---|
|
nån som vet var denna bilen rullar? www.bmwpower.nu/galleri/bilder/317_1.jpg såg den i sommras och har varit intresserad av den sen dess! | |
|
har inte ägaren till bilen skrivit vart han bor i galleriet eller?? ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
| Ful vinge & fula fälgar med för smala däck bak...den var väl inte så imponerande...? | |
|
Fälgarna e inte fula men när dem lackas rött i ifälgen så ser dem fula ut.. Vingen e det inte heller något fel på är det inte en Gt vinge? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 DAYTONA(DUMPAD) Länk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
Tjenare. Det är Niklas i Blostermåla som äger den. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| tack för infon. | |
|
Har sett den bilen när den annonserades i Tyskland, den var på mobile.de, speciellt stuk tycker jag, dock faller inte emblöst mig i smaken, men fälgarna är fina och lagomt med kilform på den. //Sniffer |
|
| Emblemlöst menar jag där uppe. | |
|
Tjena! Det stämmer bumper, det där e min röda M3... Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.