AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
422

Rattar! :)

M-
23
M-steve
325cab e36
jag tycker m3 e36 har jävligt fula rattar! kan man montera in en e46 ratt? det finns ju hur många snygga rattar som helst till e 46 med alu. nån som har gjort ett montage?
zumpen
Jag tycker själv att M3`s fyrekrade ratt är det fulaste som jag nånsin sett i en bil och jag blev ju våldigt possitivt överaskad när jag var och kollade på min bil och såg att den hade den här ratten =))

Länk
zumpen
För att kolla på bilden så klipp och klistra in länken!
T_J
zumpen, den där ratten var ju riktigt snygg!
Den måste ju vara ovanlig i M3 för jag kan då inte minnas att jag har sett den förr..

Är den en option?
Har den Airbag?
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Att byta ratt i en M3:a är inga problem....Koppla bara ut batteriet i en timme först så att inte airbagen löses ut när ni är och skruvar!!!Tror det sitter en del skruvar bakom ratten som ska lossa för att få bort ratten.
Har själv funderat länge på detta,men en ny ratt kostar ju ca:2000-3000:- och hittils så har pengarna lagts på viktigare saker än en ny ratt,men i framtiden så kanske det blir ett byte :)

Mvh Ricke
Annars har ju Hannah Graaf rätt så schyssta rattar oxå....
Ra
448
Rantzow
520d M-sport F11
320d LCI E91
Dawwe: Det stämmer, men å andra sidan så går ju de loss på en 15 tusen styck.. lite väl att ta i.. hade nog varit smartare om hon hade behållt standard. Gillar inte överstylade saker =P
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.