|
|
|
|---|---|
P__A__T__R__I__K__ |
Tjao =) liten fråga eller jag ska säga två små ??? den första är .... vad kostade en GT till skillnad till en " vanlig m3 " har funderat på detta lite till och från och skulle vara kul att få ett svar... sedan undrar jag om det är någon som vet vad firman i Sthlm heter som riktar fälgar???? Mvh // Bmw tokig |
|
På fråga A svarar jag "jag vet inte" och på fråga B svarar jag "Intera". /Micke |
|
| gtn kostade runt 600T. det har jag sett i en gammal bilsport! | |
|
BMW Sverige sålde tvärr inte GT'n, så man får i så fall gå på tyska/engelska siffror. Jag håller på att jaga officiell GT lektyr i den mån det går, återkommer med uppgifter om jag nu får i någon =) Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
P__A__T__R__I__K__ |
ok... får tacka så mycket för svaren... men jag tycker att GN:n borde vara dyrare än så... om man får säga så??? M3:an var som dyrast 95 om man ser mellan 93-98 ..... men men... takc för svaren iaf... |
| Jag hade en original försäljningsbroschyr till min förra GT och jag har för mig att det stog runt 95.000DM i grundutförande. | |
| Det jag hört om min är att den kostade runt motsvarande 650.000 ny, men den utrustning den har. | |
|
Snacka om värdeminskning!! Någon som har koll på vad en fullutrustad M3 coupé med helskinn kostade ny i Sverige 1993?? /Klas |
|
|
Nämen... har du sålt din bil, Per?! Någon lyckig här på forumet kanske? Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
| Jupp, nej han huserar inte på forumet. | |
|
Jodå nu gör han.... En nöjd GT ägare. Jo det stod nog 95 000 DM i papperna. Jag ska kolla i kväll..... /// Väl mött till sommarens banträffar... Ser fram emot några hårda figter.../// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.