|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Hej Bidrar med två bilder på min gamla E30, stora M-paketet utan vinge. Ögonlock och M-speglar... Länk Länk /Per |
|
|
ChristianF: Jag har en 84:a men med 88.an kofångare, som är ett måste om du ska ha rieger läppen! Den är nog bara gjord för 88 och uppåt Länk |
|
| ///M: Mycket stilren. Jag tycker att E30 gör sig bäst som din, alltså stora M-paketet, utan vinge. Smaksak egentligen, men jag har aldrig gillat vingar. Om de nu inte sitter där av rent praktiska skäl, som på tävlingsbilar m.m. | |
|
Men clipsen är ju kassa.... Man vill ju inte börja skruva i skiten... Surt om man köper en sån och nästa dag när man kommer ut till bilen så är den borta :( ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
PL400 funkar fint =) Bara smeta på och sätta dit =) Länk |
|
|
hmm... ----------------------- Min E30: Länk |
|
ant |
silwer: hur mycket är din bil sänkt? den var mycket fin förresten.. vet du vad du har för offset på fälgarna? ============================= Länk |
|
Den är sängt så mycket det går =) nej jag vet faktiskt inte, ska kolla upp vad det e för offset Länk |
|
ant |
tack det vore juste. förresten, jag såg att rodge här på forumet länkar till din bil i sin signatur. hur kommer det sig? här är länken han använder sig av: Länk ===== Länk |
|
ant: Är du säker på att det är samma bil?? önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
Hör köpt bilen av han kanske? =) Länk |
|
ant |
Carl L: ganska säker, då regnummer stämmer överrens. Silwer: ok. det kan du ju mycket väl har gjort. tänkte inte så långt. ===== Länk |
|
humm.... vAr det inte den som låg ute till ett fruktansvärt högt pris... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Jag tycker det var ett rättvist pris, med tanke på hur fräsch den är, inte en enda repa på hela bilen, mycket välvårdad, Jag ångrar inte ett öre =) Länk |
|
|
ok... Huvudsaken är att det känns bra för dig. ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Men jag har sett dyrare E30 som inte e lika fina som min! Länk |
|
|
Min ser ut såhär bakifrån... Länk //Peter |
|
Tony G |
Här ett litet tips om att få behålla is-läppen eller åtminstone vill försvåra tjuven! Länk För övrigt tycker jag att is-läppen är den snyggaste fronten men kan nog även tänka mig rieger-läppen om en sådan skulle dyka upp! Avställd för vintern men glad ändå! Länk |
|
Verkar smart det där...... Dels försvårar det för tjuven + att om man skulle råka köra av det så lär den ju åtmindstonde stanna kvar...... Ingen som vill tillverka en reiger infinity läpp i plåt till mig? |
|
|
billig frontspoiler till e 30 var? allt förutom original.. mov_it |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.