AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
681

Priserna hos BMW Solna

Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Hej!
Jag tycker att BMW i Solna har väldigt höga priser, både på nytt och begagnat. Är det någon som har handlat hos dom? Vad tycker ni? Ger dom bra inbytespriser? En kompis skulle beställa en ny 328 -99 och kollade runt. Dom var inte villiga att bjuda på någon utrustning så han handlade sin bil på Novation i Uppsala. Jag förstår inte hur såna där firmor går runt.

Mr C
zaphod
Dom ger ruggiga skambud på inbyte, och när det gäller att gå runt ekonomiskt så gör dom nog bra pengar på service priserna....personligen tror jag att det är maffian som äger den firman...

zaphod
Likvid
Dom har varit så sen BMW flyttade till Solna tycker jag.Alltid har dom gett ruggigt dåliga inbytespriser och knappt gått ner en krona på nybil.

Dom drog av en gång för 10år sen 8000:- för attjag hade en liten spricka i fönsterrutan.

Sen börja virra om att den var krockad eftersom jag hade lackerat om delen under listen på sidorna där däcken hade blästat i lacken.

Efter det gör jag aldrig affärer med dom igen.
köpte min nya hos BMW group i göteborg. Allmän uppfattning att priserna är mycket lägre; nytt o beggat.
RiProPro-medlem
756
Rick
540i -21
523i -97
325i Coupe -94
M3 Coupe -97
Mini Clubman Cooper S -19
Angående säljarna av beg bilar på BMW Solna kan jag berätta att de inte har mycket respekt för sina kunder.
Jag gick för några veckor sedan runt i hallen och tittade lite på beg bilarna när en av säljarna kommer gående pratandes i telefon, med troligtvis en kollega, om att han hade sålt iväg en bil för priset de begärde med kommentaren "den sista idioten är inte född ännu!".

Det får iallafall mig att välja en annan handlare.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.