|
|
|
|---|---|
svintoleffe |
jag undrar vad krävs för att ladda 0,5 bar måste jag byta kopplingen klarar jag mig med att bara öka bränsletrycket eller måste jag byta spridare. Till vad isånt fall . Vill gärna veta allt vad jag ska ha för grenrör oså vidare. |
svintoleffe |
finns det ingen som kan hjälpa mig med detta |
| Testa sökfuktionen. Din fråga poppar upp oavbrutet här på forumet så folk har väl tröttnat att skriva samma saker. | |
|
En del nyttiga tips hittar du i Bilsport nr4/2002... "Jag tänker INTE köpa vingar för pengarna... |
|
DjNightflight |
Hallå du!! Har en likadan bil som ska turbokonverteras... Har fått en del bra tips, men ja har litta problem med grenröret... Tänkte kanske sätta det upponer, eller va tror du?? hör av daj om du kommer på nån annan lösning på: dj_ante@yahoo.com Ha de bra!! DjNightflight |
| Gör en adapter från orginal grenröret till turbon istället, det håller jag på och gör på min. | |
|
Har en 323 som är överladdad!! du behöver inte byta koppling!! men du skall nog satsa på nån form av tillskott!! byter du bara spridare så kommer bilen gå fett på låga varv!! mvh |
|
DjNightflight |
Jimmyn: Sitter grenröret som d ska sitta o montera turbo/wastegate efter?? Ja har själv hört att man kan göra en adapter som man sätter upponer...Kan d funka?? Mvh DjNightflight |
|
Jag ska ha grenröret som vanligt och montera turbo o wastegate efter... Det var nån här på forumet som skrev att man måste göra en adapter platta mellan topp och grenrör om man skulle vända det upp o ner, jag har inte testa själv än. _________________________ BMWCS #4675 Länk |
|
svintoleffe |
tack för alla saker imorgon så ska jag förska svara allt ni har skrivit så förska ha över syn med det tack för alla som vill hjälpa till med detta |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.