|
|
|
|---|---|
cdabox |
Ska sälja min....vad får jag för den ? Jag har all utrustning förutom M-Paket. Plus har typ monterat ögonlock o ja gjort den lite trevligare. Den har gått 4k mil.... |
cdabox |
ACC/klimatanläggning, ABS bromsar, Airbag förare, Airbag förare & passagerare, Sidoairbag, Antisladdsystem (ASC), C-lås, Fjärrstyrt c-lås, Elhissar, Elspeglar, Farthållare, Färddator, Larm, LM-fälgar 15" (Nya s & v däck, sommar däcken har inte rullat 1 meter), Multifunktionsratt, Armstöd, Velour mattor, Servostyrning, CD-stereo (Business CD), Stolvärme fram, Svensksåld, En ägare Typ den utrustningen |
|
Cdabox: svårt o värdera dil bil på ett rättvist sätt. vad var nypris med all utr? ja skulle kuna tro ca 170 000 :- är den värd. Välkommnar dock andra förslag för den e lite svår som sagt. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
cdabox |
den kostade strax under 260'... Jag har glömt nämna några detaljer, handtag o allt sånt där "snål" tjafs är lackat i bilen färg (svart) och det är shadowline... |
cdabox |
jag är en mästare på att glömma =) det är sportmultifunktions ratten oxo....kanske inte spelar någon roll.....men man kan ju hoppas... Jag såg en 316i -01 som gått 3200 mil, den var värderad till 195'....låter väldigt mycket.... |
|
Jag skulle tro att 170-180 papp är vad en sådan står i. men som sagt ja välkomnar andras syn på de hela. sökte lite på bytbil o hitta några som ligger kring 180-190. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
cdabox |
ok...nån som vill köpa =), nej men skämt å sido... Gärna fler förslag så kan jag ta fram ett snitt värde o så ryker den o sen blir det en Toyota Supra, BMW är för dyrt att äga, o får jag inte ha en M3 E46 får det vara =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.