|
|
|
|---|---|
|
vet nån vart man kan köpa rektangulära utblås till en m3 e 46? ingen ro utan åror.lugn och ro med motor båt! | |
|
Supersprint har sådana. www.supersprint.com De är dock hela slutdämpare. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
ok, kikar där. Tackar Tackar ingen ro utan åror.lugn och ro med motor båt! |
|
|
Kosmos, du menar gristryne?;) Ähhh det ska ju vara runda, tycker iaf jag.. Var i fredags på Ferrita, med min bil. Körde som du har nu, fast bara på ena sidan*snyft* Måste bara säga Ferrita, värt varenda spänn.. |
|
|
Ser nu när ja efterforska lite att de inte fanns till din motor, Sorry. Feritta är väldigt välrenomerade men vill helst ha bilen över en dag. de tenderar o bli lite dyrt o åka upp dit för de, iaf gör mig. Så för min del blir de nått tyskt eller kanske svenskt sport system. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
MST-Wiesmann har rektangulära utblås till E46 M3. Kolla på Länk och klicka på MST-Wiesmann. Om du har BMWcar kolla in Januari 2002 för en artikel om deras M3 CS. |
|
|
fast när jag tänker efter så kanske det inte finns så mycket på siten ... försöker få kontakt med dem av lite andra skäl än slutburkar em ndet har inte hänt något än (2 dagar). Hänvisar isåfall till BMWCar numret. |
|
|
wendtan: Det tycker jag är Ferritas nackdel. Jag var där med bilen kl 0700, den var klar vid 1600, lång tid, men den som väntar på något gott ............... Måste bara säga, fyy faaan vilken finish dom får fram, när dom högglans polerar.. |
|
|
Touring330: vad slutade det på (prismässigt)? vad blev de för tum? e de bara bakom kat? alltid kul med info. tänkte försöka beställa så ja kan montera på jul lovet, om man nu får nått, chefen e inte snäll just nu :) Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
ant |
ferrita i göteborg kan också bygga specialsystem direkt på bilen. vet inte vart du bor wentan, men det kanske är närmare med göteborg än köping? sist jag ringde och hörde om montering på min bil så var det minst två månaders väntetid för att få tid hos ferrita i köping. ============================= Länk |
|
Bor i Lund. Göteborg e 26 mil bort, men sen måste man va ledig en hel arbetsdag :) lutar mer o mer åt supersprint, Hasso verkar ju nöjd Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
| Xerius racing har ju Eisenmann system.... jag vet inte om dom har något rektangulärt system till din....Länk | |
|
Jamen hur kul känns dör mig då som verkligen vill ha ett Ferrita system , Bor liksom i Umeå och köra till göteborg typ 120 mil !! Fan så orättvist _____________________________________________ Länk |
|
|
Ferrita bygger system i Köping ochså. ---------BMW ///M3---------- |
|
| Bygger dom fortfarnade i Göteborg??? Jag är inte 100 på det... för till mig sa dom att jag skulle åka till Köping... och jag bor i Göteborg. | |
ant |
det står på ferrittas hemsida att äpllekullens bilservice kan specialtillverka system. kolla på Länk --> sport och special --> återförsäljare. ====== Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.