|
|
|
|---|---|
|
Har en BMW 520 -84 som jag satt i en 518 motor i, undrar om nån har gjort nå liknande å ifall det går å besikta bilen ändå? Tycker det borde gå att byta till en mindre motor men man vet ju aldrig, det är ju SBP vi talar om. Mange | |
|
Vem talade vi om? Jeppe |
|
| Svenskbilprovning! | |
|
Åfan... Jeppe |
|
|
Jesperado: Inte för att verka stingslig... men om det nu är din livsuppgift att slå människor som inte vet vad plejset du jobbar på heter.... så tala åtminstone om för dem vad det nu är för tottalt annorlunda som står på ditt lönebesked. För övrigt, vet du något om varför inte provatpersoner tillåts starta egen bilprovning, nu när firman är avreglerad. Jag blev lite nyfiken och försökte få information om saken... teoretiskt ska det tydligen vara möjligt, men INGEN, har en aning om vad som krävs och hur det skulle gå till. Antar ayy inte du helelr har det... men du kanske kan fråga någon jefe på personalfesterna?? :D :D |
|
|
Det var inte bara den felaktiga förkortningen jag hakade upp mig på i detta fallet... Anledningen att inte andra besiktar bilar i Sverige är att Bilprovningen än så länge har monopol, enkelt va? Om/när monopolet upphör kommer det nog fortfarande att vara ont om svenska aktörer på marknaden i ganska många år, kraven från Swedac är stenhårda. Däremot kommer nog de större tyska företagen att dra sig hitåt... Vad är en jefe? Jeppe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.