|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag hade tänkt att köpa en M-roadster i tyskland, har kollat lite priser och dom verkar ligga omkring 20-22 000 eur. Sedan finns det givitvis några som går upp till 40 000 eur... Någon som har importerat m-roadster tidigare? kanske vet någon om priserna tenderar att stiga ju närmare sommaren man kommer? Har följt priserna sedan juli och jag tycker att det verkar skilja väldigt lite i pris om man bortser från att euron har dalat sedan dess. Någon som vet några svaga punkter eller annat man bör tänka på vid köp av M-roadster? Mvh Oskar | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Priser stiger inte så mycket i Tyskland mot sommaren. Jag köpte min där i Feb. Fick köpa vinter däck för att ta mej hem. Euron Dalat?, den har väl inte tappat mer än 10-15 öre sedan i Juli |
|
Euron låg på ca 9,60 då har jag för mig..... nu ligger den väl på ca 9,10. På 20 000 eur blir ju det nästan 10 000 kr skillnad.... Är det rimligt att tro att man ska kunna hitta en bra m-roadster för 20-22 000 eur? köpte du privat eller från en handlare? Mvh Oskar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.