|
|
|
|---|---|
zumpen |
Hej jag undrar om nån vet vad en orginal diskant som sitter i en M3 -94 kostar? det är den svarta ringen runt den som gått sönder.. vill köpa ny, vart kan man göra det och vad kostar? |
|
Ringen bör du nog kunna beställa separat, inte ska du väl behöva byta ut hela högtalarelementet?! Ring BMW och kolla! /K |
|
zumpen |
Är det nån speciell bmw handlare man ringer eller kan man ringa till vilken som helst? |
| Du kan ringa vilken som helst! | |
|
Jag har frågat på BMW och ringen gick ej att köpa separat. Men har för mig att diskanten inte va så jättedyr (kommer ej ihåg). mvh larsson |
|
|
Helt riktigt att ringen inte går att köpa separat, det beror på att den sitter ihop med själva högtalaren. Vill du byta ringen måstge du automatiskt byta högtalaren. Mvh |
|
| Sorry... | |
|
Hej. När jag frågade så sa de ca 200:- om jag inte minns fel. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Bumper: du minns rätt. Jag har nyss köpt en till 240kr, hos www.koed-3er.dk. Hilsen Rold (dansk) |
|
zumpen |
Jag har nu ringt BMW och dom ska jag ha 700 kr st =( vart har ni frågat nånstans egentligen? |
|
Hej igen. Jag frågade på BMW i Avesta. Vart har du frågat nånstans? :P /Edvard BMW CS # 4503 |
|
zumpen |
Hej Bumper jag frågade på Asplunds i Borås (BMW och Rover återförsäljare) skulle man kunna få nummret dit så jag kan höra med dom i avesta? =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.