|
|
|
|---|---|
|
Varje dag(nästan)...Står jag i garaget och undrar om det inte finns något nytt jag kan göra på pärlan, men alltsom oftast slutar det med att jag bara konstaterar att jag redan gjort allt för tillfället, och sätter mig vid datorn och surfar in på Bmw-power. Jag har haft andra bilar men aldrig engagerat mig såhär, hur är det med er andra? Mvh:Friik | |
|
Jeg får rare blikk av min far når jeg helt umotivert kan gå opp til et vindu der jeg kan se bilen min og smile!! ;) Har dessverre ingen garasje så jeg får ikke gjort mye. En mister lysten VELDIG fort når en må stå ute i -10 grader! Men litt får jeg da gjort likevel. Senest siste uke demonterte jeg interiøret en del av gangen og tok det opp på badet og vasket tyget og renset vinylen og plasten! hehehe!! gal? jeg?? näh, bare eksentrisk! - kjøpes: BBS RS1 16" 4/100. Komplett sett, men gjerne også enkel felger. |
|
|
Och jag som trodde att jag var överpedantisk när det gäller min bil:)) Gillar skarpt att ta en promenad till garaget och hälsa på pärlan nu i vinterkylan:)) /Dominik |
|
|
Friik har du tid över och vill pilla på bmw...så har jag jobb till dig ;-). MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
Friik: klart du ar fanatiskt. Annars skulle du inte sitta och skriva inlagg pa BMWpower klockan 12 pa natten... Men fanatiska det ar vi alla ju...Bara du nanmer Audi eller Mercedes sa kokar det pa forumet! |
|
|
Varje gång jag läser BMW-power så vill jag ut å göra nåt med bilen. Finns så mye å göra, eller bara titta på den. Min tjej tycker jag e knäpp. Vad säger ni? jag visar ju bara intresse :) Erik Chips o BMW e livet... |
|
|
Fanatisk ? Vet inte, men själv så åker jag kommunalt till jobbet och drabbas ofta av abstinensbesvär, hittar på konstiga anledningar till att åka och köpa saker sent på kvällen, allt för att få köra monstret. kim |
|
|
detta beteende är fullt normalt! man har en fin bil som är rolig att köra och titta på, klart som fan man vill spendera tid med den :) "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
Scheckheft |
Värst är det på somrarna då man är bosatt på i garaget D). /Scheckheft |
|
Pelle Persson.. Nåt speciellt i tanke ;) Själv är jag sjukskriven för dagen, och det första jag gör är att ta en Bilsport och sätta mig på muggen, fick jaga ut frugan me sminket, hä,hä.. Roligt o se, att det finns andra fanatiker! Mvh: Friik |
|
| Puhh!... Kom precis ut ur garaget Inget o göra på min pärla, så jag gjorde en motortvätt på morsans WV.Passat. Tog ca.3 tim, men de vart fint som F**! | |
|
fanatisk, ja det kanske man är, om man som jag har sin egen 635a som skärmsläckare. Ganska läckert med flera bilder som bläddrar fram - dubbelt bra med en litet paus alltså! Annars - visst både BMWbilar OCH BMWPower är klart beroendeframkallande! ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.