|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har märkt att det kommit en bra hög med nya inlägg den senaste halvtimmen... Är ni som jag så ni måste se det senaste som hänt på sidan, och går och lägger er alldeles för sent för att egentligen orka upp dagen efter? Diesel-räsern | |
markus00 |
Det finns säkert en del folk som jobbar skift och kanske jobbar på nätterna jag är en av dem... //Markus <----------------------------- Min bil: Länk |
|
tarzan: Jag är precis som du ;-) Sitter uppe tills jag tröttnar, vilket brukar bli runt 5 på morgonen :D Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
| Ja man väntar ju med spänning,på nya tips, osv.....(Gääsp!)...... | |
|
Har samma problem som tarzan325 och Kalle, dvs. blir aldrig trött. Klockan brukar bli både tre och fyra innam jag sluter ögonen. Trött är jag däremot klockan halv åtta imorgon bitti... ________________________________________ Länk |
|
| jag sitter aldrig här på nätterna ;oP..... | |
| verkligen inte. | |
ant |
jobbar två-skift. då blir lätt sena kvällar när man slutar klockan 23.00 och börjar klockan 14.00 varannan vecka. värdelöst igentligen men det blir mycket nätsurfande iaf. ============================= Länk |
| Än annan har det ju så bra att man jobbar ständig natt och har dator vid maskinen, så det blir några timmar varje natt på power. | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
säger som i bonda filmen, sova vad är det ? |
| Jag vet bara att ASKen sover vid 22 tiden. | |
|
Ja det blir ju lätt sena nätter.. ------------------------------------------------------ Länk |
|
| Sent? Nu lägger jag mig. | |
Agge |
Inte jag MVH //Agge |
|
Det blir nog inte så sent för mig men det blir minst 3 ggr per dag och lägger mig nästan aldrig utan att titta in på sidan... Sov gott alla bmw ägare... MvH Bmw 4-ever |
|
| Acey: Mes! Jag satt uppe hela natten till igår och gick således och lade mig 19:00, 04:48 är inget att skryta med ;-))). Var dock inte inne här hela tiden, utan höll på med skolarbete, så än finns det hopp om mig :-) | |
|
JAg sitter alldeles för mycket här. Fråga min sambo! Hon påminner mig en gång i halvtimmen minst, det brukar bli några gånger per kväll :) M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
sova gör man bäst på förmiddagarna... kikar in här runt klockan 4 sen går ja å lägger mej. som student väljer man sina tider rätt fritt... /Jonas |
|
| Nu är det dags att sova! :) | |
| Jag sitter mest under dagtid och chattar med er. | |
|
Inte mycket för mig efter 16:00. Har ingen dator hemma (får inte plats). Nu när jag går och tar datakörkort och sitter framför datorn hela dagarna så blir det väl att jag har denna sida framför mig ca 3h/dag. Min skrothög: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.